RSS

Տեսանյութ «Կյանքի խոսք» աղանդի մասին

08 Հնս

Ստորև ներկայացնում եմ Երուսաղեմի Սրբոց Հակոբյանց միաբանության անդամ Տ. Ղևոնդ վարդապետ Հովհաննիսյանի պատրաստած ռուսալեզու տեսանյութը «Կյանքի խոսք» աղանդի մասին ”Армяне не губите свои души” վերնագրով: Չափազանց հետաքրքիր է ու սարսափազդու: Մեկ անգամ նայողը դժվար աղանդավոր դառնա:

Մաս 1

Մաս 2

Մաս 3

Մաս 4

Մաս 5

Մաս 6

Մաս 7

Մաս 8

Circle.Am: Rating and Statistics for Armenian Web Resources

 

 

Պիտակներ՝ , , , , , ,

150 responses to “Տեսանյութ «Կյանքի խոսք» աղանդի մասին

  1. Լուսինե

    8 Հունիսի, 2011 at 7:42 ե.

    ԻՆՉՊԵՍ ԿԱՐՈՂ ԵՆՔ ՕԳՆԵԼ ԱՅՆ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՈՎՔԵՐ ՏԱՐԻՆԵՐ ՇԱՐՈՒՆԱԿ ՀԱՎԱՏՈՄ ԵՆ ԵՎ ՆԵՐԳՐԱՎՎԱՑ ԵՆ ԱՅԴ ԱՂԱՆԴՆԵՐՈՒՄ????ՆՐԱՆՔ ԻՍԿԱՊԵՍ ԻՍՐՏԵ ՀԱՎԱՏՈՒՄ ԵՎ ՏԱՐԱՑՈՒՄ ԵՆ ,ԱՌԱՆՑ ՇԱՀԻ ՍՊԱՍՈՒՄՆԵՐԻ!!!ՄՏԱՑԵԼՈՎ ՈՐ ՀՈԳԻՆԵՐ ԵՆ ԲԵՐՈՒՄ ԴԵՊԻ ՓՐԿՈՒՏԸԱՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻԸ:

     
  2. ԿԱՆԹԵՂ

    9 Հունիսի, 2011 at 5:25 ա.

    Լուսինե ջան, կարծում եմ պետք է կամաց-կամաց փորձել այդպիսի մարդկանց կտրել իրենց աղանդավորական միջավայրից: Նրանց հետ ընկերանալ, ծանոթացնել բարի ու քրիստոնյա մարդկանց հետ, կյանքի օրինակ ցույց տալ, թե չէ անընդհատ վիճելով որևէ արդյաունքի չենք հասնի, որովհետև նրանց մոտ իրականության ընկալումը մի քիչ մթագնած է:
    Իսկ առհասարակ, այս տեսանյութը պետք է ցույց տալ «Կյանքի խոսքի» բոլոր անդամներին: եթե դրանից հետո էլ շարունակեն հաճախել այդ աղանդ, նշանակում է կամավոր Աստծուն թողնում ու սատանային են ընտրում, ըստ Տիրոջ այն խոսքի, թե` «Լույսը եկավ աշխարհ, սակայն մարդիկ խավարն ավելի սիրեցին, քան լույսը, որովհետև իրենց գործերը չար էին. որովհետև ով չարիք է գործում, ատում է լույսը և չի գալիս դեպի լույսը, որպեսզի նրա գործերը իր երեսովը չտան» (Հովհ. Գ 19-20):

     
  3. Nune

    9 Հունիսի, 2011 at 10:15 ա.

    Ինձ շաաաաաաաատ հետաքրքրում է, ինչու տեսանյութերը պատրաստողը խուսափել է նկարահանվելուց, ես միայն նրա ձայնն եմ լսում, իսկ ով է նա? որքանով կարող ենք նրան վստահել? ինչ մասնագետ է ու ինչ ուսումնասիրություն է արել, բացի ինտերնետից? Աստվածաշնչի ու Սուրբ Հոգու մասին որքանով է տեղեկացված?

     
    • Гевонд Вардапет

      10 Հունիսի, 2011 at 5:40 ա.

      Nune jan erb vor Duq ays xmbaki masin erevi @ndanrapes lur cheq unecel, es ayntegh @st dzez lezunerov ei xosum, mardkancei bjshkum…. canotem eghel the inchpese ayd xmbak@ araji qailer@ arel Hayastanum…
      Es terem im asacneri hamar…

       
    • Irina Grigorian

      23 Հունիսի, 2012 at 7:40 ե.

      ՆՈՒՆԵ ՋԱՆ ԾԱՌԸ ՊՏՈՒՂԻՑ ԵՆ ճԱՆԱՉՈՒՄ…ՔԵԶ ՀԵՏԱՔՐՔՐՈՒՄ Ե ՀԵՂԻՆԱԿԸ ԹԵ խՈՍՔԵՐԸ ,ՈՐԸ ԱՍՏՎԱԾԱՇՆՉՈՎ Է ՀԱՍՏԱՏՎԱ: ՀԻԱՆԱԼԻ ԷԱՄԵՆ ԻՆՉ ԲԱՑԱՏՐՎԱԾ: ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ ԱՅՆ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՈՎՔԵՐ ՈՐ ՀԵՏԱՔՐՔՐՎԱԾ ԵՆ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՍԱՏԱՆԱՅԻՑ ՓՐԿԵԼՈՒ ԳՈՐԾՈՎ: ԱՍՏՎԱԾ ՕՐՀՆԻ ձԵԶ, ՍԱ ՇԱՏ ԱՍՏՎԱԾԱՀԱճՈ,ՕՐՀՆՎԱԾ ՕԳՆՈՒԹՋՈՒՆ Է ՄԱՐԴԿԱՆՑ: ՀԱՏՈՒԿ , ԿՐԿԻՆ ԱՆԳԱՄ ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ ՂԵՎՈՆԴ ՎԱՐԴԱՊԵՏԻՆ, ՄԻՇՏ ԵԼ ՍԻՐՈՎ ԵՆՔ ՀԵՏԵՎՈՒՄ ձԵԶ:

       
    • Haka

      23 Նոյեմբերի, 2012 at 6:56 ե.

      es Dzez het hamadzayn em

       
  4. ԿԱՆԹԵՂ

    9 Հունիսի, 2011 at 10:41 ա.

    Նունե ջան, տեսանյութը պատրաստողի անձը գաղտնիք չէ` Հայր Ղևոնդն է: Այդ մասին նշել եմ ամենասկզբում:

     
  5. Qnqush Margaryan

    9 Հունիսի, 2011 at 5:46 ե.

    Kyanqi Xosq@ axand che!!!!

     
    • Гевонд Вардапет

      10 Հունիսի, 2011 at 5:51 ա.

      axand che, vorovhetev qristoneutyan het kap chuni ay xmbak@… bayc parz joghovrdin bacatrum enq vor aghand e, vorovhetev Qristosi anunneq talis… Isk anun asel chi nshanakum qristonya linel… dever@ Qristosin Teren asel — qristonya cheghan?

       
  6. ԿԱՆԹԵՂ

    9 Հունիսի, 2011 at 6:23 ե.

    Շատ ուրախ կլինեյի, որ այդպես լիներ, բայց այս տեսանյութում բոլորովին այլ պատկեր է: Պարզվում է, որ այն շատ վտանգավոր աղանդ է:

     
    • Tatevik

      10 Հունիսի, 2011 at 7:02 ա.

      Shat vtangavor e vorovhetev mardkanc lriv heracnum e Astcuc.

       
    • Sargis

      14 Հունիսի, 2011 at 9:22 ա.

      Սեյրան սարկավագ չէ որ տեսանյութը դուք եք պատրաստել այն էլ այս ու այն տեղերից իրար կցած հատվածներով, որոնցից որոշները կապ չունեն իրականում քրիստոնեության հետ (GOOGLE-ից վերցված դրվագներ) դրա համար սա փաստացի ապացույց չի կարող դառնալ, որ Կյանքի Խոսք եկեղեցին աղանդավորական շարժում է: Իսկ եթե դուք չգիտեք թե ինչպես է Սուրբ Հոգին դրսևորվում եկեղեցում` մարդկանց կյանքում, ապա զգուշացման կարգով խորհուրդ կտամ, որ զգուշանաք Սուրբ Հոգուն վիրավորելուց: Զգուշացեք և վախեցեք Աստծուց: Կարդացեք Աստվածաշնչում 3-րդ Թագավորաց 8 գլխի 10,11 համարները, այստեղ Տիրոջ փառքը, դա հենց Սուրբ Հոգու ներկայությունն է, կարդացեք նաև Գործք առաքելոց 4-րդ գլուխը : Եվ հետո ձեզ էլ, Ղևոնդ վարդապետին էլ կարող եմ մի լավ խորհուրդ տալ, եթե շատ եք սիրում պայքարել, ապա պայքարեք իրական վտանգ հանդիսացող խմբակցությունների դեմ, որոնք են գուշակները, թուղթ ու գիր անողները… և սատանիստները (որոնք մարդկային զոհեր են մատուցում սատանային իրենց ծեսերի ժամանակ): Իսկ Աստծո ժողովրդին լավ կլինի հանգիստ թողնեք:

       
    • Irina Grigorian

      23 Հունիսի, 2012 at 8:29 ե.

      http://vimeo.com/thefireofgod/videos NDREM NAJEQ TE INCH EN ANUM

       
  7. Sargis

    10 Հունիսի, 2011 at 3:54 ա.

    Ղևոնդ վարդապետ, դու լրիվ խառնել ես, վերցրել ես սեկտանտների տեսանյութերը խառնել որոշ մեր տեսանյութերի հետ ու մատուցում մարդկանց, որպես մերը, այսինքն Կյանքի Խոսք եկեղեցունը, բայց ես հերքում եմ հրապարակավ բոլոր այն տեսանյութերը, որտեղ մեր եկեղեցուց չկար և ոչ մեկը: Դուք Աստծուն պատասխան էք տալու սուտ վկայության համար, որը դատապարտելի է Աստծո կողմից: Ավելի լավ է դուք ձեր կյանքը վերանայեք, որ եթե այսօր Հիսուսը գա, դուք որտեղ կհայտնվեք: Եթե ազատ ժամանակ ունեք նման սուտ տեսանյութեր պատրաստելու, ապա այդ ժամանակը օգտագործեք խրատ տալու այն հոգևորական կոչվածներին, որոնք օղի են խմում, ծխում ու շնանում են, աղավաղելով քրիստոնեայի իրական օրինակը: Միևնույնն է այդ եկեղեցուց ոչ ոք չի հեռանա, ընդհակառակը մարդիկ օր-օրի ավելանում են: Ամեն մարդ գիտի թե Կյանքի Խոսք եկեղեցում ինչ է գտել ու թե որքան ռեալ է Աստծո ներկայությունը այնտեղ:

     
    • Гевонд Вардапет

      10 Հունիսի, 2011 at 5:31 ա.

      Sargis jan shnorhakal em! ayd xmbk@ ev nmanner@ qameleoni pes en — guyn@ poxvum e vor chejanachen…. Im kyanqi u urishneri masin hog mi tar… Du mtacir qo hogu hamar vor@ geri-cara e darcel et divhar Ulf Ekmani hamar…

       
      • Sargis

        13 Հունիսի, 2011 at 8:36 ե.

        Ղևոնդ վարդապետ, իսկ դուք անձնապես ճանաչում եք Ուլֆ Էկմանին: Գիտեմ, որ չեք ճանաչում, որտև, եթե ճանաչեիք նման արտահայտություն չեիք անի նրա հասցեին: Ես ուզում եմ Աստվածաշնչից ձեզ մի տեղ հիշացնեմ, որտեղ առաքյալներին ձերբակալել էին և ստիպում էին այլևս չխոսել Հիսուսի մասին, բայց մի իմաստուն մարդ, որի անունն էր Գամաղիէլ, որը Սողոսի (հետագայում Պողոս առաքյալի) ուսուցիչն էր, մի հրաշալի բան ասեց, ինչը այսօր ես կասեյի, որ նաև մասամբ ձեզ էլ է վերաբերվում: Նա ասաց,- Չլինի, որ այս մարդկանց հակառակվելով Աստծուն հակառակվեք, զգույշ եղեք, այն ինչ Աստծուց չի կքանդվի, իսկ այն ինչ Աստծուց է, չեք կարոող քանդել, այլ Աստծո բարկությանը կարժանանաք: Դրա համար ես ձեզ կարող եմ ասել, որ Կյանքի Խոսք եկեղեցին Աստծուց է ծնված: Իսկ քամելեոնը դա նրանք են, որ փողոցներում մարդկանց քարոզելիս Հիսուսին Աստված են համարում, բայց երբ մարդուն դարձնում են իրենցից մեկը, Հիսուսը դադարում է Աստված լինելուց և դառնում է միայն Աստծո որդի,-խոսքս Եհովայի վկաների մասին է: Գիտեք` ժամանակն է, որ ամեն իրեն հոգևոր համարող անձ նախքան հրապարակավ արտահայտվելը խորապես ուսումնասիրի Աստվաշունչը և Աստծուն անձամբ ճանաչի, քանի որ Աստծուն անձամբ չանաչող մարդը Աստծուց ներքին համոզմունք կունենար իր սրտում, թե այս կամ այն հարանվանություններից ովքեր են իրական քրիստոնյաներ և ովքեր են մոլորեցնողներ: Իրական քրիստոնյաները նրանք են, ովքեր հավատում են Հորը, Որդուն և Սուրբ Հոգուն որպես եռամեկ Աստծու, դավանում են Նիկեյան հավատո հանգանակությունը և ապրում Աստծո Խոսքի համաձայն,-Աստվածապաշտ, բարեպաշտ և սուրբ կյանքով: Աստված ձեզ օգնական լինի, որ կարողանաք ճանաչել իրական մոլորեցնողներին և ճիշտ պայքար մղեք մոլորեցնող ուսմունքների դեմ, իսկ այդ պայքարը մարմնի և արյան դեմ չէ, այլ հոգևոր աշխարհի չար ուժերի հետ է, որոնց կարող ենք հաղթել միայն Սուրբ Հոգու զորությամբ և օգնությամբ…

         
      • Irina Grigorian

        23 Հունիսի, 2012 at 7:41 ե.

        ՀԱՏՈՒԿ , ԿՐԿԻՆ ԱՆԳԱՄ ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ ՂԵՎՈՆԴ ՎԱՐԴԱՊԵՏԻՆ, ՄԻՇՏ ԵԼ ՍԻՐՈՎ ԵՆՔ ՀԵՏԵՎՈՒՄ ձԵԶ:

         
  8. Qnqush Margaryan

    10 Հունիսի, 2011 at 7:33 ա.

    lav kliner tsanotanaiq Astvatsashnchin manavand Gortsk araqeloc grqin vortex hsatak xosvum e Surb hogu masin.
    1:8, 2:4, ays xosqer@ kardaceq!!!! u aranc himanavorelu mi pordzeq varkabekel Asttso joxovrdin vori hamar patasxan eq talu uneceq Asttsuc erkyux zgushaceq dzer qnnadatutyunneric. Tox Aststo voxotmutyun@ lini dzer kyanqum:(((KYANQI XOSQ@ AXAND CHEEEEE!!!!

     
  9. Anush Margaryan

    10 Հունիսի, 2011 at 9:21 ա.

    Աղանդը այն է որ չի ընդունում Սուրբ Երրորդությունից որևէ մեկը, նայեք Հիսուսի կյանքին և համեմատեք ձեզ հետ, արդյոք դուք էլ եք Նրա պես ապրում……. Հիսուսին էլ էին հալածում, առաքյալներին էլ էին հալածում, մեզ էլ կհալածեն, բաըց երանի նռան ով որ մինչև վեչջ կհամբերի: Մոմ վառելով չես փրկվի, պետ է սրտով ապաշխարես,փոխես քո կյանքը` նմանվելով Հիսուս Քրիստոսին, համոզված լինես, որ երբ Հիսուսը գա դու կլինես ընտրվածների մեջ:

     
    • Гевонд Вардапет

      10 Հունիսի, 2011 at 4:37 ե.

      Anush esh nahatakeq uzum linel? ov e dzez halacum? mi guce devernen dzez halacum vor@ stacel eq Ulfic?
      Tesnumes du canot ches Qristosi Ekeghecu het u zrpartum es — ur eq tesel vor menq asenq mom varelov hogin kprken?

       
  10. ԿԱՆԹԵՂ

    10 Հունիսի, 2011 at 11:10 ա.

    Անուշ ջան, շատ աղանդներ կան, որ ընդունում են Սուրբ Երրորդությունը: «Կյանքի խոսքն» էլ այդպիսի աղանդ է, որ ասում է, թե ընդունում է Սուրբ Երրորդությունը, բայց Սուրբ Հոգու ներկայությունը շփոթում է էքստազային վիճակի հետ, իսկ եկեղեցին էլ` դիսկոտեկայի:
    Իսկ ո՞վ է ասել, թե մոմ վառելով պետք է փրկվենք: Փրկությունը շնորհ է, որին Աստված մեզ կարժանացնի, եթե տեսնի մեր ջանքերը, մեր ապաշխարությունը, մեր աղոթքն ու բարի գործերը: Իսկ «Կյանքի խոսքը» ասում է թղթի վրա մեղքերդ գրի, մեխի փայտե խաչին ու վերջ, մաքրված ես, արդեն նոր մարդ ես, փոխվել ես: Ախր այդպես չի լինում, դա դմբոյություն է 🙂

    Ձեզ հեշտ ճանապարրհն է ցույց տալիս, պարելով, «ցկցկալով» դրախտ չեն գնում, հասկացե’ք: Քրիստոս չէ՞ որ ասում էՄատթեոսի ավետարանի 13-14 համարներում, որ նեղ է այն ճանապարհը, որը փրկություն է տանում…:

     
  11. Nune

    11 Հունիսի, 2011 at 6:17 ա.

    Այո’, նեղ է ճանապարհը, համաձայն եմ ու դրա համար է, որ այսօր շատեևը ընտրում են , կարգախոսն ու գնում առաջ:
    Ինչ վերաբերում է փառաբանությանն եւ երկրբանությանը ես կառաջարկեի կարդալ Սաղմոս 150-ը ու եթե բավական չլինի էլի տեղեր կարող եմ ասել: Եթե դուք մտածում եք որ մենք սխալ ենք փառաբանու Աստծուն, կարդացեք նաեւ Դավիթ թագավորի կյանքը` Մնացորդաց գրքում, ու կտեսնեք թե դավիթը ինչպես էր փառաբանում Աստծուն, երբ բերեցին Տապանակը. ինչ մտածեց Դավիթի աղջիկը ու ինչպես Աստված արձագանքեց նրան:
    Ինչ վերաբերում է Սուրբ Հոգուն, ուզում եմ հիշեցնել, որ Դուք կարող եք վիրավորել Հիսուսին, Եհովա Աստծուն, կներվի, բայց Սուրբ Հոգուն վիրավորողը չի ներվի, այսպես գրված է: Եթե Տեր Ղեւոնդը իսկապես աղոթել է լեզուներով, հուսով եմ որ դա ենթագիտակցության բարբաջանք չի եղել ու զգացել է, որ Ինքն ինչքան էլ ուղեր չէր կարող ժամերով, առանց հեգնելու թեկուզ մի քանի բառ կրկնել:
    Եվ վերջում Ուլֆի մասին. գրված է, որ Աստծո ծառային կպնողը Աստծո աչքի բիբին է կպչում:
    Ես Ձեզ շատ հարգում եմ, ու երբեք չեմ անարգել Առաքելական եկեղեցին, բայց ուզում եմ նշել, որ Դուք չեք, որ պետք է դետեք. Աստված է Դատավորը. : Համենայն դեպս ես հավատացած եմ, որ դատը չի ուշանա:

     
    • Гевонд Вардапет

      12 Հունիսի, 2011 at 7:51 ե.

      Nune jan shnorhakalem harganqi hamar Astvac orhni!!!
      mi hat harc — cheq mtacel the mer Ter@ inchu cheparec… mez shat baner sovorecrec anel….
      ete hin Orenqic eq berum orinak apa inchu urish banerel cheq anum hin orenqic?

      inchu dzez dur chi galis mer ekeghecvo parabanutyun@? patjar@ parelne?

       
  12. Garegin Amyan

    11 Հունիսի, 2011 at 9:35 ա.

    Прошу прощения что не пишу на армянском, но из за неудобства клавиатуры опубликую мой пост на русском…
    И так я думаю классифицировать Евангельские церкви под секты — это пик теологического невежества!!! либо целенаправленное разжигание религиозной нетерпимости.в обеих случаях это ОГРОМНЫЙ минус вашей репутации как служителя.
    От всего сердца люблю всю нашу Апостольскую церковь, но с вашей субъективной агрессивной позицией я абсолютно несогласен!
    Дорогой автор поста, хочу напомнить вам потрясающее место Писания: тут описывается похожие события,
    как представители “официальной” религии, гонят служителей Божьих из за того что служение тех(Апостолов) идет в разрез с их понятиями о богослужении…
    ПРОШУ ПРОЧТИТЕ И ПОДУМАЙТЕ!!!!!

    35 а им сказал: мужи Израильские! подумайте сами с собою о людях сих, что вам с ними делать.
    36 Ибо незадолго перед сим явился Февда, выдавая себя за кого-то великого, и к нему пристало около четырехсот человек; но он был убит, и все, которые слушались его, рассеялись и исчезли.
    37 После него во время переписи явился Иуда Галилеянин и увлек за собою довольно народа; но он погиб, и все, которые слушались его, рассыпались.
    38 И ныне, говорю вам, отстаньте от людей сих и оставьте их; ибо если это предприятие и это дело — от ЧЕЛОВЕКОВ, то оно РАЗРУШИТСЯ,
    39 а если от БОГА, то вы НЕ можете разрушить его; БЕРЕГИТЕСЬ, чтобы вам не оказаться и БОГОПРОТИВНИКАМИ…
    (Деян.5:35-39)

     
  13. Rubina Torosyan

    11 Հունիսի, 2011 at 5:35 ե.

    KYANQI XOSQ@ AXAND CHI,U INCH SXAL TESANYUT EL UZUMA LINI,MEKA HACAXELU ENQ!!!

     
  14. Gayane

    11 Հունիսի, 2011 at 9:04 ե.

    Kyanqi Xosq@ axand che,qani vor haytnutyan 22 : 18 xosqum asvum e <> 19.ev ete mekn ays grqi margareutyan xosqeric@ ban pakasecne ASTVAC kpakasecne nra bajin@ kyanqi grqic@, ev surb qaxaqic@ , ev ays grqum grvacneric@>>… Kyanqi Xosq@ ambox che qani vor amen mard haskanum e te inchi hamar e erkri vra , vor ka mek@ HISUS QRISTOS@ prkel e Ir surb aryunov, pashtpanum e charic, ev bolor tesak hakarakutyunneric : Erb vor es 14 tari araj gnacel em ekexeci chem gnacel mardkanc eres@ pntrelu chem el chanachel mardkanc parzapes tesel em Astco liarjeq patasxan@ im @ntaniqum ev im andzum …. Ete mard@ @ndhunum e Surb Erordutyn@ na axand che , Qristosi vardapetutyun@ miakn e ev chshmaritn e voch mi tar voch avelacnenq voch harmaracnenq voch el pakasacnenq da Astco erkyuxn e vor@ pahum e mez chshmarit uxxu vra …
    Amen mard inqn e ir ararqi hamar patasxan talu, ete mekin mrotenq mezel en mrotelu xosqum grvaca can@ ev huncq@ gorcum e… <>

     
  15. ԿԱՆԹԵՂ

    13 Հունիսի, 2011 at 4:21 ա.

    Հետաքրքիր է, որ այստեղ էլ «Կյանքի խոսք»-ի ներկայացուցիչներդ հանդես եք գալիս փրկվածների դիրքերից: Դա ևս մեծագույն խաբկանք է, որի մեջ հայտնվել եք: Առաջարկում եմ ո’չ թե վիճել Հայր Ղևոնդի, կամ ինձ հետ, այլ սրանից հետո կյանքի խոսքի հավաքներին ավելի ուշադիր եղեք, իսկապես աչքներդ բաց պահեք ու փորձեք հասկանալ. արդյո՞ք ձեզ չեն խաբում… արդյո՞ք ձեզ պատրանքի մեջ չեն պահում…
    Անդրադարձե’ք, իսկապե՞ս դուք փոխվել եք, թե փոխելու բաներ դեռ շատ կան…
    Մտածեք այս մասին, խնդրում եմ:

     
    • Anna

      20 Դեկտեմբերի, 2011 at 11:55 ե.

      Minchev ajstex kardacatss cujc e talis Kianqi xosq AGHANDI hatchaxordneri agresian. Porceq mek angam kardal dzer gratsnery, bolord nujn banic eq xosum, vonc vor parapacrats garnukner. Ajn astichan en dzez sahmanapaker u ktrel irakan ashxaric vor arden datoxutian unakutiuny korcrel eq u ajlevs cheq tesnum mardkanc irakan demqery. Ajs kajqun duq azat karox eq artahajtvel u dzez nujnisk patasxanum en. Isk inch e katarvum dzer stextsac kajqerum. Miajn inqnagovazd. Cankacac dzez dem kam hakarak artahajtats kartsiq miangamic jnjvum e vorpii hankarts vochmek chhascni karda u mek el tesar sksi mtatsel. Ur e dzez bariacakamutiuny? Porceq koxqic dzez nael u astvatsashnchi gratsneri hetevy chtaqnvel. Cankacac grvatsq karelia haskanal erkaki, eraki u bazmaki. Inchqan mard enqan el meknabanutiun. Inqnuriun mtatsel sovoreq, voch te vochxarneri pes heteveq urishneri teladratsnery.

       
  16. Nune

    13 Հունիսի, 2011 at 8:47 ա.

    Hargeli Гевонд Вардапет Isk duq inchic eq entadrum, vor inc dur chi galis Araqelakan ekexecu parabanutyun@.
    Ayo Hisus@ Nor uxtum mez shat baner e sovorecrel, ev Dez ov asac vor menq da chenq pahum?
    Uzum em Dez hishecnel, vor duq Pataragner@ anelis krkin Hin uxti grvacqnerov eq arajnordvum.
    Ev Ete Astvacashunch@ miayn Nor uxtic che, ev ayntex @ntgrkvac e Hin uxt@ nuynpes, da hastat nshanakum e, vor Hin Uxt@ anpitan mi ban che.

     
  17. Nune

    13 Հունիսի, 2011 at 8:54 ա.

    Hargeli ԿԱՆԹԵՂ, chgitem Duq ov eq, bayc menq shnorqov enq prkvac havatqi dzerov@.
    Ansxal ban chka, ev Astco xosqi mej linel nshanakum e — porcel aynpes aptel inchpes Hisus Qristos@. Bayc grva] e- Ardar chka, mekn el chka.
    Mez chem asel ekeq Kyanqi Xosq kprkveq, u duq el cheq karox pndel, vor galov Araqelakan ekexeci antarakuys prkvum en. Mtaceq …

     
    • ԿԱՆԹԵՂ

      13 Հունիսի, 2011 at 10:09 ա.

      Աստված տա, որ բոլորս էլ արժանանանք այդ շնորհին: Բայց չպետք է մոռանանք, նունե ջան, որ «գործերով է արդարանում մարդ եւ ոչ թէ միայն հաւատով»,- ինչպես ասում է Սուրբ Հակոբոս առաքյալը։

      Ուղղակի ձեր գրառումներից այնպիսի տպավորություն ստացա, որ երբ Տերը գա, միայն Հայր Ղևոնդին պետք է դատի ու ձեր վրեժն առնի: Աստուծով սպառնում եք, իբր Աստված որ գա, ձեզ չի դատելու, ասելու է` ապրե’ք, որ կյանքի խոսքի հավատքին եք գնացել:
      Իսկ իմ ով լինելը գաղտնիք չի` Սեյրան սարկավագն եմ` Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի միաբան:

       
  18. Nune

    13 Հունիսի, 2011 at 5:11 ե.

    Շատ ներողություն բայց պետք է ինձ թույլ տամ այս արտահայտությունը անել. : Ես գրում եմ, որ մեծ հարգանք եմ տածում Առաքելական եկեղեցու, ինչը նշանակում է նաեւ այնտեղ Աստծուն ծառայող ամեն մեկի նկատմամբ Դուք ասում եք :
    մարդիք վրեժով լցված չեն, այլ միայն Աստծո սիրով: Ես չեմ խուսափում հանդիպումից, երեւի օնլայն վրիժառույի տպավորություն եմ թողել: Ապսոս: Ես այդպիսին չեմ. իմ կրթությունն ու դաստիարակությունը, Աստծում ունեցած սերս պատվիրում է սիրել Աստծո կերպարով ստեղծված ամեն մեկին:
    Ինչ վերավերում է փրկությանը. ոչ ոք չի կարող իր գերծերով արդարանալ, եթե հավատք չունենա առ Աստված:
    Ա Պետրոս 3:16-ում էլ առաքյալը մի կարեւոր բան է ասում. :

     
  19. Nune

    13 Հունիսի, 2011 at 5:18 ե.

    Մորացա հարցնել ինչու եք այդքան ատելությունով լցված, այս պարագայում նկատմամբ, որոնք մարդիկ են, որոնց համար նույնպես Հիսուսը գին վճարեց:
    Եթե Դուք կարծում եք, որ օրինակ ես մոլորյալ գառնուկ եմ, ինչպես առակներում է ասվում պետք է թողնեք մյուսներին ու փնտրեք կորածին. այս պարագայում փրկությունը մեզ համար աղոթքը եւ ծոմը կլինի:

     
    • ԿԱՆԹԵՂ

      14 Հունիսի, 2011 at 4:36 ա.

      Նունե ջան, ատելությամբ լցված չեմ: Պարզապես ուզում էի, որ դուք, որ հաճախում եք կյանքի խոսքի հավաքներին, մեկ անգամ տեսնեիք այս կադրերը: Դրանից հետո ինքներդ կորոշեք:

      Ես հասկանում եմ, հնարավոր է, որ դուք ընկերներ եք գտել այդ միջավայրում, դուք բարեկամներ եք գտել, դուք սեր եք գտել ձեր պես բարի մարդկանց միջավայրում: Բայց ով է ղեկավարում այս շարժումը, որտեղ է տանում ձեզ «կյանքի խոսքը»… պետք է գոնե մի անգամ անդրադառնաք ու մտածեք:Միգուցե կամաց-կամաց շատ հեռուն գնաք…

      Գիտեմ, որ դժվար է հաշտվել այն մտքի հետ, որ մինչև հիմա քո դավանած արժեքները հանկարծ մի հոգևորական հայտնվում է ու ասում, որ սխալ է, որ կյանքի խոսքն աղանդ է… հասկանում եմ, որ դժվար է հաշտվել այս մտքի հետ: Դուք պետք է պայքարեք ձեր դավանած արժեքների համար, որովհետև մտածում եք, որ մենք ուզում ենք ձեզ հեռացնել ձեր Աստծուց… բայց ի սեր Աստծո, խնդրում եմ, ուշադիր եղեք, փորձեք հասկանալ կեղծ է, թե իրական այն սերը, որով շրջապատել են ձեզ:

       
  20. Nune

    14 Հունիսի, 2011 at 3:43 ե.

    Ես իրոք շաաաաաաաատ շնորհակալ եմ Ձեր մտահոգության համար, բայց ասեմ, որ ես այնտեղ ոչ թե միայն ընկերներ եմ ձեռք բերել, կամ սիրո մթնոլորտ, նախ եւ առաջ ես Աստծուն եմ հանդիպել այնտեղ: Դա նորմալ է. հիմա ես Աստծուն ու իմ կյանքը վերագտա կյանքի խոսքում, մեկ ուրիշը, կամ հենց Դուք` Առաքելական եկեղեցում: Ես համոզված եմ, որ ոչ հիպնոսի եմ ենթարկված, ոչ էլ անխելքի մեկն եմ եւ ամբոխային մտածելակերպով եմ առաջ շարժվում:
    Կարծում եմ որ մարդկանչ չի հաջողվի փոխել իմ միջի արժեքները, եթե ես չուզենամ դա: Ես դա Տիրոջն եմ հանձնել. Աստված ինձ շատ է փոխել. ոչ թե , կամ Առաքելական եկեղեցին, այլ Աստված: Ուղղակի ես Աստծուն այդ եկեղեցում ճանաչեցի:

     
  21. Artur

    14 Հունիսի, 2011 at 10:53 ե.

    Բարև ձեզ: Թույլ տվեք միանալ այս հետաքրքիր քննարկմանը: Կխնդրեի կյանքի խոսքի անդամներին, որոնք մասնակցում են այս քննարկմանը, պատասխանեն հետևյալ հարցերին, եթե դժվար չէ.
    1. Արդյոք իրենք գնացել են և ծանոթ են Հայ Առաքելական Եկեղեցու դավանանքին և ինչու են գնում Կյանքի խոսք: Այսինքն ինչն է նրանց դրդել ընտրել կյանքի խոսքը:
    2. Արդյոք դուք ունեք ընկերներ, բարեկամներ, որոնք Հայ Առաքելական Եկեղեցու հետևորդ են: Ինչպիսի հարաբերություններ ունեք նրանց հետ?
    3. Ինչպիսին պետք է լինի եկեղեցին և առհասարակ, ինչ եք հասկանում եկեղեցի ասելով:
    4. Ընդունում եք արդյոք Հայ Առաքելական Եկեղեցին: Եվ եթե այո, ապա կխնդրեի 1-ին հարցին անրադառնալ ավելի մանրամասն: Այսինքն այդ ընդունելու կամ չընդունելու տակ ինչ եք հասկանում:
    5. Քանի որ ոչինչ չկա կատարյալ այս աշխարհում, ապա կխնդրեի, որ նշեիք թե ինչը ձեզ դուր չի գալիս Կյանքի խոսքում: Միայն չասեք թե ամեն ինչ լավ է 🙂
    Հարցերի պատասխանների կարծում եմ շատ կօգնեն ինձ և մնացած մասնակիցներին քննարկմանը վերաբերվող պարզաբանումներ կատարել:
    հ.գ.1: Ես Հայ Առաքելական Եկեղեցու հետևորդ եմ ու ես ձեզ շատ սիրում եմ և դա բնական է 🙂
    հ.գ.2: Դոսյե չեմ լրացնում և ակնկալում եմ անկեղծ պատասխաններ:

     
  22. Հովնան

    15 Հունիսի, 2011 at 5:55 ա.

    Բարեւներ բոլորին. գրեթե կարդացի բոլոր commentները, եւ այդ ընթացքում հասկացա, որ մեր սիրելի հայրենակիցներինց ոմանք միայն փորձում էին ապացուցել, կյանքի խոսքը աղանդ ՉԷ: Բարի, աղանդ չէ, միգուցե “աղանդ” բառը վիրավորական է, ես չեմ օգտագործի ԱՂԱՆԴ բառը: Սակայն փոխարենը կոգտագործեմ ՍՈՒՏ ՔԱՐՈԶԻՉՆԵՐ, ՍՈՒՏ ՄԱՐԳԱՐԵՆԵՐ, ՍՈՒՏ ՔՐԻՍՏՈՍՆԵՐ… Այս տերմինները ես չեմ հորինել, այլ սրանց հանդիպել եմ Գիրք Գրոցում: Մասնավորաբար եկեք անդրադառնանք հետեւյալ հատվածներին.

    Մարկոս 13:5-6, Յիսուս պատասխանեց եւ ասաց նրանց. «Զգո՛յշ կացէք, ոչ ոք ձեզ չխաբի, 6որովհետեւ շատեր պիտի գան իմ անունով եւ պիտի ասեն՝ ե՛ս եմ Քրիստոսը, եւ շատերին պիտի մոլորեցնեն։

    Մատթեոս 24:4-5, Յիսուս պատասխանեց եւ ասաց նրանց. «Զգո՛յշ եղէք, գուցէ մէկը ձեզ խաբի. 5որովհետեւ շատերը կը գան իմ անունով ու կ՚ասեն, թէ՝ ես եմ Քրիստոսը. եւ շատերին կը մոլորեցնեն։ եւ

    Ղուկաս 21:8Եւ նա ասաց. «Զգո՛յշ կացէք, չխաբուէք. որովհետեւ շատերը պիտի գան իմ անունով եւ պիտի ասեն թէ՝ ես եմ Քրիստոսը, եւ թէ՝ ժամանակը մօտեցաւ. նրանց յետեւից չգնաք։

    Իսկ ձեր, սիրելի եղբայրներ եւ քույրեր Քրիստոսով, բազմաթիվ հորդորները թե Աստմածաշունչը պիտի կարդանք, առավելաբար Գործք առաքելոցը, այստեղից էլ կարդացի հետեւյալը.

    5:36, Այս օրերից առաջ մէջտեղ ելաւ Թեւդասը, որն իր մասին ասում էր, թէ ինքը երեւելի մէկն է. եւ նրան յարեցին թուով մօտ չորս հարիւր մարդիկ. նա սպանուեց, եւ բոլոր նրանք, որ նրա հետ միաբանել էին, բաժան-բաժան եղան, ու նրանցից ոչինչ չմնաց։

    8:11, Սիմոն անունով մի մարդ կար, որ այդ քաղաքում նախապէս մոգութիւն էր անում եւ զարմացնում սամարացի ժողովրդին՝ իր մասին ասելով, թէ ինքը մեծ մէկն է. 10փոքրից մինչեւ ամենամեծերը նրան էին նայում ու ասում. «Սա՛ է Աստծու զօրութիւնը, որ մեծ է կոչւում»։ 11Հիացումով էին նայում նրան, որովհետեւ երկար ժամանակ մոգութիւններով իրենց զարմացրել էր։

    21:38 չլինի թէ դու ես այն եգիպտացին, որ սրանից օրեր առաջ ապստամբեցիր եւ անապատ հանեցիր չորս հազար սուսերաւոր մարդկանց»։

    Հիմա այսքանը կարդալուց հետո, որ կցանկանա խոսել նրա մասին, որ կյանքի խոսքը պահում է իր առաքելաշավիղ ընթացքը, հիմնված է առաքյալների քարոզչության եւ նրանց հաստատած ավանդությունների վրա: Եւ ով է քարոզելու իրավունք տվել կյանքի խոսքի քարոզիչներին:

    Քրիստոսի սիրով եւ հարգանքներով`
    Հովնան սարկավագ

     
  23. Nune

    15 Հունիսի, 2011 at 8:44 ա.

    Հարգելի Արթուր ես ամենայն անկեղծությամբ եմ պատասխանել Ձեր կողմից առաջ քաշված հարցերին, հուսով եմ ճիշտ կհասկանաք, որովհետեւ ես պարզ եմ խոսում եւ ոչինչ չոմ ասել փոխաբերական իմաստով:

    1. Այո ծանոթ եմ Առաքելական եկեղեցու դավանանքին եւ ինձ ոչ ոք չի դրդել, կամ ստիպել, կամ զոռով տարել Կյանքի խոսք:
    2. Իմ ընկերների 50 տոկոսը Առաքելական եկեղեցու հետեւորդներ են եւ մենք շատ լավ հարաբերությունների մեջ ենք Մեր հանդիպումները 1000 ից մեկ չէ եւ կամ պատահական, այլ պարբերական բնույթ է կրում:
    3. Կարդացեք խնդրեմ Մաթեւոսս 16:18-19 խոսքերը եւ գուցե Ձեզ պարզ դառնա, որ եկեղեցին մարդու ներսումէ սրտում պետք է լինի, իսկ կառույցները որոնք մենք եկեղեցի ենք կոչում, ուղղակի տարածք է, որտեղ մարդիկ հավաքվում է Քրիստոսի եկեղեցին, որին Նա Իր հարսը կեչեց: Այսինքն եկեղեցին ես եմ, Դու ես, եւ այն մարդիկ ովքեր ընդունում են Քրիստոսի մահն ու հարությունը եւ ապրում են Աստծո խոսքի համեմատ: Չէ որ Քրիստոսն ասեց. . ինչ է իրոք կարծում եք, որ Նա ծինարարություն էր անելու? Նա մեր ներսում էր այդ եկեղեցին կառուցելու, որ վերջապես դուրս գաս այն պատերից, որոնք սահմանափոկում են մարդու ուղեղի աշխատանքը ծիսակատարություններով:
    4. Կյանքի խոսքը Առաքելական եկեղեցուն դեմ չէ, իսկ ես խոր հարգանք եմ տածում դեպի իմ արմատները եւ երջանիկ կլինեմ, որ եկեղեցին երկրի կառավարումը մասամբ իր ձեռքերը վերցնի, որ կառավարությունը հաշվի նստի բանիմաց ծառայողների հետ, բայց մի կողմ քաշված պատկեր է մեր մոտ: Մարդիկ Աստծո խոսքի կարիք ունեն եւ լավ կլինի, որ եկեղեցին տարբեր տարիքի մարդկան համար ծրագրի նման ծրագրեր կազմակերպի, ես միայն ողջունում եմ դա:
    5. Կյանքի խոսքում կատարյալ չեն մարդիկ, որովհետեւ մարդիկ ոչ մի տեղ էլ կատարյալ չեն ու դժվար էլ դառնան, մինչեւ Քրիստոսի գալուստը: Եթե հնարավոր լիներ անբասիր կյանք վարել, Քրիստոսը չէր ասի ընկերոջդ ներիր 7-ը բազմապատկած 70 անգամ, ամեն օր:

     
  24. Nune

    15 Հունիսի, 2011 at 9:21 ա.

    Հարգելի Հովնան սարկավագ Ձեր բոլոր մեջբերումներին մի պատասխան մի բան կգրեմ.
    Գործք առաքելոց 5:38-39
    Եվ հիմա ասում եմ ձեզ. հեռու կացեք այդ մարդկանցից, եւ թողեք դրանց, որովհետեւ եթե այդ խորհուրդը կամ այդ գործը մարդկանցից է, կքանդվի, Բայց եթե Աստվածանից է, չեք կարող քանդել դրան. մի գուցե Աստծո դեմ կռիվ անեղ էլ գտնվիք:
    Խորհուրդ կտամ 5:38-ից մինչեւ 42-ը կարդալ:

     
  25. Artur

    15 Հունիսի, 2011 at 11:09 ա.

    Նունե ջան, այնպիսի տպավորություն է, որ դուք անընդհատ փորձում եք պաշտպանվել ինչ-որ վերացական վտանգներից: Հանգստացեք: Այստեղ ձեզ ոչ ոք չի քննադատում:
    Նախ, շնորհակալ եմ պատասխանելու համար, բայց ձեր պատասխանների մեջ չգտա ոչ մի կոնկրետ բան (օրինակ թե ինչու չեկաք Հայ Առաքելական Եկեղեցի, այլ գնացիք Կյանքի խոսք, ինչ չգտաք? Եթե ծանոթ եք դավանանքին և ըստ ձեզ Կյանքի խոսքը ոչ մի կերպ չի խեղաթյուրում այդ դավանանքը, ապա էլի ինչու գնացիք այնտեղ, եթե երկու տեղում էլ նույն բանն է: Արդյոք դուք փնտրեցիք և չգտաք? Ահագին հարցականներ???): Լավ, ինչևէ: Իսկ ինչում է արտահայտվում ձեր հարգանքը ձեր արմատների նկատմամբ, ինչու եք մտածում և ինչպես կհիմնավորեք ծիսակատարությունների սահմանափակող հատկությունը մարդկանց ուղղեղների նկատմամբ: Մեր պապերը 1700 տարի և ավելի մասնակցում են այդ ծիսակատարություններին և փաստորեն սահմանափակված ուղեղներ են ունեցել ձեր կարծիքով: ( Իսկ Հայ Առաքելական Եկեղեցու ծիսակարգին ծանոթ եք, ինչքանով, որտեղից կամ ումից? Քահանայի հետ երբևէ քննարկել եք, թե այդ ամենը ինչի համար է, թե այլ մարդկանցից կամ սեփական աղբյուրներից եք պատկերացում կազմել): Այստեղ ձեր հարգանքը, կներեք, բայց ընդհանրապես չի արտահայտվում: Խոսքս թող վիրավորական չթվա, հազար ներողություն: Ընդամենը ձեր գրածների հիման վրա եմ գրում` քննարկելու անկեղծ մտադրությամբ:
    Լրիվ համաձայն եմ ձեզ հետ, որ հոգևոր ծրագրերը պակասում են, բայց այս վերջին մի քանի տարին ահագին ակտիվություն է նկատվում: Մանանա ծրագիրն է կազմակերպվում և արդեն երկար ժամանակ է շարունակվում է: Արդյոք մասնակցում եք այդ ծրագրին? Հաճելի կլիներ ձեզ տեսնել այնտեղ 🙂

     
  26. Nune

    15 Հունիսի, 2011 at 6:20 ե.

    Հարգելի Արթուր
    Ես նախ Առաքելական եկեղեցի եմ հաճախել, կետո Կյանքի խոսք, բայց դա չի նշանակում, որ ես հիմա Եկեղեցի չեմ մտնում: Երեւակայի ես շատ սարկավագներից շատ եկեղեցիներում եմ եղել Հայաստանում ու Արցախում, գործող ու արդեն ոչնչացման եզրին կանգնած 12րդ դարի հրաշալի կառույցներ:
    Ինչու ընտրեցի Կյանքի խոսքը, որովհետեւ այնտեղ շփում ունեցա Աստծո խոսքի հետ: Հաճախելով պատարագների ես չէի լսում Խոսք, իս ես Աստծո խոսքի կարիք ունեի:
    Ծիսակատարությունների առումով: մարդիկ ովքեր ներկա են լինում, թաղման կամ այլ արարողությունների գաղափար չունեն դրանց նշանակության մասին: Միթե Դուք կարծում եք, որ մահացած մարդու համար հնարավոր է բարեխոս կանգնել ու նրա հոգին կփրկվի, եթե նա չի ընդունում Քրիստոսի զոհը?: Չէ որ մինչ Քրիստոսը մարդկանց հոգիները դժոխք էր գնում եւ կար այնտեղ ասվածը, որտեղ Աստծուն հավատարիմները եւ օրենքը պահողները մնացին մինչ Հիսուսի մահն ու հարությունից հետո Տերը նրանց դրախտ տարավ:
    Մի բան էլ. մեր ծիսակատարություննը շատ-շատ են ողողված հեթանոսական տարրերով, այդ մասին ոչ միայն ազգագրագետներն են խոսում, այլ իրենց հեթանոս, աթեիստ համարող իմ ընկերները, ու իրենք ծաղրելով նշում են անընդհատ, որ :
    Քահանաների հետ ունեցածս շփումը 2 անգամով է ավարտվել. Ես լրագրող եմ ու մասնագիտության բերումով, նյութ պատրաստելիս մոտոցել եմ Սուրբ Սարգիս եկողեցու ծառայողներից մեկին, ով ասաց, որ ժամանակ չունի ինձ բացատրի արդեն չեմ էլ հիում որ տոնի նշանակությունը:
    2րդ անգամ մամլո դիվանից ինչ ուղղորդեցին Սուրբ Հովհաննես /եթե չեմ սխալվում/ Սարյանի պոչտայի վերեեւի փողոցի եկեղեցու քահանաներից մեկի մոտ, ով ում հետ ես մտադիր էի որպես սովորական քաղաքացի խորհուրդ հարցնել, բայց նա այնքան խիստ էր, մթնոլորտը այնքան լարված էր, որ նույնիսկ նյութիս համար պատրաստած հարցերը ամբողջությամբ չեմ քննարկել ու շտափ դուրս եմ վազել այդտեղից:
    Մանանայի քննարկումներին մի անգամ փորձեցի գնալ, Կյանքի խոսքից իմ ընկերններից մեկն էր ելել ու ասաց օրհնված դուրս է եկել: Միակ հարմար ժամն ու վայրը Մալաթիայի Մարիամ Աստվածածին եկեղեցին էր, ու ես այն շփոթել էր Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու հետ, այնտեղ հարցրեցի, ինձ ասեցին, որ Աստվածածինը նախկին Լուս աստղ խանութի մոտ է, բայց այնտեղ էլ բնակիչները ասացին, որտեղանքում չկա նման եկեղեցի: Այդպես էլ չկարողացա գալ:

     
  27. Artur

    15 Հունիսի, 2011 at 7:29 ե.

    Նունե ջան տարօրինակ է մի քիչ, համենայն դեպս ինձ համար, որ պատարագի ժամանակ Աստծո խոսք չեք լսել: Տեսնես ինչից է դա: Ամեն անգամ շարական, տաղ լսելուց մարմինովս սարսուռ է անցնում: Չգիտեմ, շատ տարօրինակ զգացում է: Համենայն դեպս առժեր որ գնայիք, միգուցե հիմա ինչ-որ բան փոխվել է: Ես կարծում եմ, որ պատարագ գնալուց առաջ հարկավոր է պատկերացում ունենալ պատարագի մասին` կարդալով համապատասխան գրականություն և այլ մեթոդներով: Փառք Տիրոջը, հիմա ինտերնետում ամեն ինչ կարող ես գտնել: Մեկը qahana.am-ում մեծ քանակությամբ հոգևոր գրականություն կա: Առաջին անգամ ես որ մասնակցել էի պատարագի, հիշում եմ, ոչինչ չէի հասկացել և անգամ չէի ընկալում դրա իմաստը: Բայց հետագայում ամեն ինչ ընկավ իր տեղը` քահանաներից մեկի հետ երկար քննարկելուց և այսպես ասած ուսանելուց հետո: Ուզում եմ ասել, որ մեկ կամ երկու անգամով բան չես հասկանա, դա հաստատուն աշխատանք է: Դուռը նեղ է ինչպես գիտես: Կարծում եմ վաղ ես կարծիք կազմել: Չգիտեմ: Մի պահ էլ թվաց, թե այդ ձեր նշած մի քանի դեպքից հետո հուսահատություն ես ապրել: Հասկանում եմ:
    Ինչ վերաբերվում է թաղման ծեսին, ապա այդ ձեր հարցադրումներին ճիշտ կլիներ, որ պատասխանեին այս քննարկմանը մասնակցող հոգևորականները (եթե ձեզ հետաքրքիր է, այստեղ լավ հնարավորություն է ընձեռվել, որպեսզի տաք ձեզ հուզող հարցերը, ես ձեր փոխարեն այդպես կվարվեի): Բայց դրա մասին մի կարճ ինչ ասեմ պատմություն թե առակ հիշեցի: Թող ներեն ինձ, որ մոտավոր կգրեմ և ցավոք չեմ հիշում, թե մեր հոգևոր հայրերից ով է հեղինակը: Հետևյալն է: Սուրբը քայլում է անապատով, մեկ էլ մի հատ կմաղք է տեսնում ընկած: Կմաղքը հանկարծ կենդանանում է և սկսում է խոսել: Սուրբը հարցնում է, թե ով է նա: Կմաղքը պատասխանում է, որ նա այժմ դժողքում այրվում է, քանի որ մեղքերով լի, անառակ կյանք է ապրել և նշում է, որ ամենավատը այն է, որ նրանք այնտեղ կապվածենէ մեջք մեջքի և չեն կարողանում տեսնել միմյանք: Այս տեսնել միմյանցը հատուկ շեշտվում է այստեղ: Բայց շարունակում է, որ ամեն անգամ երբ Սուրբը աղոթում է նրանց համար, ինքը կարողանում է գլուխը թեքել և աչքի ծայրով տեսնել մնացածներին: Սա ուղղակի հիշեցի, ասեցի կիսվեմ, չգիտեմ էլ ինչու գրեցի:
    Ծեսերի վերաբերյալ միայն կարող եմ ասել, որ պետք չէ միանգամից պիտակավորել, դա միշտ էլ կհասցնեք անել և պետք չէ վերջնական որոշումներ կայացնել: Ռադիկալ լինելը միշտ խանգարում է առողջ բանականությանը, դատողությանը: Փորձեք հասկանալ, թե ինչ խորհուրդ է դրա մեջ դրվել, ուսումնասիրել, կարդալ, հարցադրումներ կատարել բոլոր ընձեռված առիթներով: Ինտերնետը լավագույն հարթակն է կարծում եմ սրա համար: Ընդհանրապես պետք չէ թերագնահատել թե ծեսերին մասկացող մարդկանց(թաղմուներին հիմարները չեն մասնակցում), թե մեր նախնիներին, որոնք այս ծեսերի համար իրենց կյանքն են զոհել, որոնք թշնամուց, իրեն կյանքի գնով էլ թաքցրել են պատարագամատույցը, տաղերի գիրքը կամ մեկ այլ հոգևոր առժեք: Չէ, որ մենք նրանցից խելոք չենք? Ինչքան հազարները ավելանում են, այնքան մարդկության հոգևոր կապը ավելի ու ավելի է թուլանում, փոխարենը աճում են այլ սին հատկություններ, այդ վակուումը լցնելու համար, հաղորդակից անոթների նման: Սրա հետ կապված հիշեցի, որ միայն 18 թէ 19-րդ դարում էր, որ հարցադրման տակ դրվել Քրիստոսի լինել չլինելու հարցը, մինչ այդ մարդկանց մտքով այդպիսի բան չէր էլ անցել: Հարցադրեցին մի 120 տարի հետազոտեցին և եկան այն եզրակացությնաը, որ ամեն ինչ նորմալ է:
    Դե Մանանան շարունակվում է ինչքան գիտեմ, գործի բերումով չեմ կարողանում հաճախ մասնակցել, բայց ձայնագրություններ էլ կան ինչքան գիտեմ, ֆեյսբուքով լսում էի: Դեռ շատ առիթներ կունենաք մասնակցելու, կարծում եմ և այդ հարցերը, որոնք ձեզ հուզում են, որոնց համար պատասխան գտնելը անգամ մեկ կյանք չի բավականացնում, կքննարկեք: Կարևորը դիալեկտիկա լինի:

     
  28. Eduard

    15 Հունիսի, 2011 at 11:48 ե.

    Հերթական ցավալի սխալը. տանջվել-սայտ եք սարքել մի նպատակով` ուրիշի վրա ցեխ եք նետում, դժոխքի ճամփին գտնվող մարդկանց Ավետարանը քարոզելու փոխարեն: Սև փիառը ռեյտինգի վատագույն ձևն է, լավ տարբերակ չեք ընտրել, տղերք: Երբ հասկանաք, որ թույն շաղ տալու փոխարեն, պետք է շիտակ սրտի դիրք ունենալ Աստծո առաջ և քարերը փեշից ցած թափել, ձեր արժեքը` որպես Աստծո ծառա, Աստծո և մարդկանց աչքում կբարձրանա, իսկ քանի դեռ Քրիստոսի սերը չեք դրսևորում, մնացած ամեն ինչի մասին ավելորդ է խոսել: Հետաքրքիր է` արդյո՞ք այս նյութերը տեղատրող և «Կյանքի Խոսքը» քննադատող մարդիկ վերստին ծնված են: Եթե այո, ուրեմն ինչու՞ իրենց խոսքերի մեջ զգույշ չեն և առանց մարդուն անձամբ ճանաչելու այդպիսի հեշտությամբ «դիվահար» են անվանում: Արդյո՞ք զուգահեռներ չեն անցկացնում իրենց և էն մարդկանց վարքի միջև, որոնք քարկոծում էին Հիսուսին կամ Պողոսին ու մյուսներին: Իսկ եթե վերստին ծնված չեն, ուրեմն ի՞նչ գործ ունեն կրոնական թեմաների մեջ: Կյանքի Խոսքի ժողովուրդ, դու՞ք ինչ գործ ունեք էստեղ և դեռ ձեզ այնպես եք պահում, կարծես մեղադրյալի աթոռին լինեք: Թողեք մարդիկ հանգիստ գրեն, իրենք էլ իրենց գրածին հանգիստ պատասխանեն: Եթե մարդիկ Դվոռկինի նմանի խոսքերն են վկայակոչում, էլ ի՞նչ եք խառնվել իրար: Կրոնական մեղադրանքը ուժ է ստանում միայն Աստվածաշնչով, ոչ թե Դվոռկինի պես մեկի խոսքերով, որին Ռուսաստանում էլ արդեն վաղուց լուրջ չեն ընդունում: Այնպես որ, հանգիստ գնացեք ձեր գործին եղեք: Կուրծք ծեծելու և արդարանալու կարիք չկա: Մարդկանց հետ առօրյա շփումներում ամեն ինչ պարզվում է: Եվ մի կարծեք, թե աշխարիկ մարդիկ հիմար են: Բոլորն էլ շատ լավ տեսնում ու հասկանում են, թե ով ով է և ով ինչ է անում: Դվոռկիններն ու Ամարյանները, ինչպես նաև նրանց նմանները կգան ու կգնան, իսկ Աստծո կամքը կատարողները կմնան հավիտյան: ԱՄԵՆ:

     
    • ԿԱՆԹԵՂ

      16 Հունիսի, 2011 at 4:37 ա.

      Էդուարդ ջան, յուրաքանչյուր մեկն, ով մկրտվում է Եկեղեցու Սուրբ Ավազանում, արդեն իսկ վերստին ծնված է: Հարկավոր չէ կասկածի տակ դնել Սուրբ Մկրտությունը: Դու շատ լավ գիտես, որ դա հայհոյություն է Սուրբ Հոգու դեմ:

      Իսկ Սուրբ Հոգու պտուղները, գիտես, Պողոս Առաքյալի` Գաղատացիներին ուղղված թղթի 5-րդ գլխում նկարագրված է. «սէր, խնդութիւն, խաղաղութիւն, համբերութիւն, քաղցրութիւն, բարութիւն, հաւատարմութիւն, հեզութիւն, ժուժկալութիւն»:
      Ուշադրություն դարձրու, ցնցվել, ջղաձգվել, դողդողալ, փշաքաղվել, բարբաջել, աղմկել, գետին թավալվել (ինչպես Ավետարանում նկարագրված դիվահարները), երես չանգռել, ձեռք դնել գլխին ու մարդուն գետին տապալել, մի խոսքով, այն ամենն ինչ կատարվում է «Կյանքի խոսք»-ում, և նման այլ աղանդավորական խմբակներում, Սուրբ Հոգու հետ կապ չեն կարող ունենալ, որովհետև, ինչպես Ավետարանն է ասում, ծառը իր պտղից է ճանաչվում…
      Իսկ (ուշադիր եղի’ր, կրկնում եմ Պողոս Առաքյալի խոսքերը) Հոգու պտուղն այս է՝ սէր, խնդութիւն, խաղաղութիւն, համբերութիւն, քաղցրութիւն, բարութիւն, հաւատարմութիւն, հեզութիւն, ժուժկալութիւն. այսպիսի բաներին օրէնք չկայ։ (Գաղատ. Ե 22-23):

       
    • Vrej

      16 Հունիսի, 2011 at 6:30 ա.

      Քեֆս բերեցիր, շատ ճիշտ էր, ուղղակի այդ նույն խոսքերը ուզում եմ, որ ինքդ քեզ էլ ասես, տես վատ բան չեմ ասում եղաբյր, ուղղակի կուզեմ քեզ ասես ու ինքդ նայես քեզ այդ պահին, մնացածը ոչինչ: Համաձայն եմ:

       
  29. Vrej

    16 Հունիսի, 2011 at 6:25 ա.

    Ողջույն բոլորին, ներողամիտ եղեք, որ այսքան ուշ եմ միանում Ձեր քննարկմանը և իմ կարծիքն եմ ուզում հայտնել…
    Ուրեմն կոչ եմ անում բոլորիդ թողնել այս ամենն ու գնալ ամեն մեկդ Ձեր գործին, եղբայր Հայ Առաքելական Եկեղեցու անդամ ես? Է ուրախ եմ քեզ համար, աղանդից ես? Էլի ուրախ եմ Քեզ համար, Պողոս Առաքյալն է ասում, կանգնած լինի, թե ընկած, Տիրոջ համար է: Իմ խորհուրդն է գնալ ու քարոզել, այս ամբողջ բանավեճը ըստ էության շատ մեծ փոփոխություններ չի կարող մտցնել ներկա իրավիճակի մեջ: Մարդիկ գնում են այս կամ այն աղանդավորական խմբակի հավաքույթների ոչ թե որ նրանք շատ զորավոր են և ճշմարտությունն են քարոզում, ոչ, այլ որովհետև նրանք գոնե ինչ որ բան քարոզում են հասկանում եք? Է սիրելի Հայ Առաքելական Եկեղեցու անդամներ, գնացեք ու դուք էլ քարոզեք, ով է Ձեզ բռնել: Այսինքն ուզում եմ ասել, որ Հայ Եկեղեցու ակտիվ չգործելու հետևանքով է, որ աղանդավորների գործը լավ է գնում, դե նրանցը գործ է, ես ուրիշ կերպ չեմ հասկանում: Փաստն այն է, որ Հայ Առաքելական Եկեղեցին այսօր քարոզչության առումով անտանելի պասիվ է: Չէ, գիտեմ որ քարոզում են շատերը, շաաաաաաաաաաաաաատ հետաքրքիր ծրագիր էլ ունեք արդեն, բայց մեկ է, քիչ է քիչ: Քանի հոգևորական ունի Հայ Եկեղեցին, ես թիվը չգիտեմ, բայց ոնց տեսնում եմ լավ էլ շատ են, էդքանից եթե կեսը խոսող լինեն, գիտեք ինչ կլինի? Շատ լավ կլինի, բայց էսօր ես ոնց տեսնում եմ Հայ Եկեղեցու ամեն չգիտեմ հինգերորդ, կամ լավագույն դեպքում չորրորդ հոգևորականն է միայն քարոզիչ, բա էլ ինչ եք ուզում, բա աղանդներն էլ կշատանան ու չգիտեմ ովքեր էլ: Հա, իմիջիայլոց, բոլոր հետևորդներին հարց. երբևէ եղել եք ծրագրի որևէ հանդիպման, եթե ոչ, խորհուրդ կտամ գոնե մեկ անգամ եղեք: Դրանից հետո կխոսենք արդյոք էնտեղ Աստծո խոսք խոսում են թե չէ: Լավ էլ Աստվածաշնչից են խոսում մարդիկ: Ու ավելի շատ սարկավագներն են խոսում, քան մնացած բարձրաստիճան հոգևորականները, ինչի համար ես ուրախ եմ, որովհետև Եկեղեցու փոքր աստիճաններից պիտի ամեն բան սկսվի:
    Հա մեկ էլ մի բան, ժողովուրդ ջան էս անկապ աննպատակ աստվածաբանական քննարկումների վերջը տվեք էլի, մեկ է եթե չգիտեք, ասեմ իմացեք, այսօրվա աստվածաշնչագետների ճնշող մեծամասնությունը բողոքական հարանվանությունների շարքերից են, բա, էլ ինչ եք ուզում, ասելիքս այն է, որ որքան ուղղափառ տեսանկյուններից խոսեք, մեկ է մի երկու էտքան էլ այսօր բողոքական ու խարիզմատիկ ուղղությունների կարելի է խոսել: Ու սա էլ Եկեղեցու մեղավորությունն է, առավելաբար ԿԱթոլիկ Եկեղեցու, մարդկանց չթողեցին Աստվածաշունչ կարդալ, է սրանք էլ բռնեցին սկսեցին ոչ միայն կարդալ այլ նաև իրենց ուզած ձևով էլ հասկանալ: Բայց դե փառք Տիրոջը, որ մեր Եկեղեցու հայրերը երբեք էլ Աստվածաշունչը չարգելեցին մարդկանց կարդալ, այս սրա համար է, որ ես հայի բողոքական տարբեր հարավանություններին հարելը չեմ հասկանում: Է ախր մեզ մոտ էլ հո արգելված չի եղել, եվրոպացին բողոքում է, որովհետև իրենց արգելել են, իր վրա իդնուլգենիցաներ ու չգիտեմ ինչեր են դրել, Հռոմի պապն իր ծննդյան տարեդարձի ու գահակալության օրը ինդուլգենցիաներ էր շպրտում իր պատուհանից, հասկանում եք, եվրոպացին զզվեց դրանից ու ճիշտ էլ արեց որ դարձավ բողոքական, չնայած որ կաթոլիկ եկեղեցին անշուշտ ահագին ուշացումով, փոխեց իր դիրքորոշումն ինդուլգենցիաներ, ինդեքսների և մնացած այլ կարգի ապուշությունների հանդեպ: Լավ ինչևէ, շատ հեռացանք, ներեցեք:
    Ես այսքանը:

     
  30. Sargis

    17 Հունիսի, 2011 at 6:43 ա.

    ԼՍԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵԵՔ ԲՈԼՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՐԴ ու կարդացեք և մտածեք հարգարժան առաքելական եկեղեցու առաջնորդներ և հետևորդներ մեզ քարկոծելու և հալածելու փոխարեն ձեր պայքարի ուղղությունը լավ կլինի փոխեք ՈՒ ՎԵՐՋԱՊԵՍ հասկանաք թե ում դեմ իրականում պետք է պայաքարեք, կարդացեք սա.
    http://1in.am/arm/armenia_society_23498.html
    ——- Հայաստան | Հասարակություն
    Մասոնների համաշխարհային հավաք Հայաստանում

    «Առաջին լրատվական»-ին հայտնի է դարձել, որ 2011թ. հուլիսի 1-ից 11-ը Երևանի “Armenia Marriot” հյուրանոցում տեղի է ունենալու աշխարհասփյուռ հայ մասոնականների համաժողովը: Մեզ հաջողվեց պարզել, որ մինչ օրս Հայաստանում անդամագրված շուրջ 80 մասոնականներ կան, որոնք ճանաչված են համաշխարհային մասոնական կազմակերպությունների կողմից:

    Հայաստանի մասոնական կազմակերպությունը կրում է Հայաստանի գերագույն օթյակ (Grand Lodge of Armenia) անունը, որի ստեղծման և ճանաչման համար անհրաժեշտ է եղել առնվազն երեք երկրի հավանությունն ու ճանաչումը: Ըստ կազմակերպությանը մոտ կանգնած մեր աղբյուրրի, Հայաստանում Գերագույն մասոնական օթյակ ունենալուն հավանություն են տվել ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ֆրանսիայի մասոնական կազմակերպությունները:

    Հայտնի է, որ հայ մասոնականները վերջերս դիմել են Սերժ Սարգսյանին Երևան քաղաքում Մասոնական տաճարի կառուցման համար հող հատկացնելու խնդրանքով, սակայն նախագահականից այդպես էլ պատասխան չի ստացվել: Հայաստանի մասոնականներն էլ տարածք են ձեռք բերել Վահագնի թաղամասում և առաջիկայում ծրագրում են իրենց գործունեությունն իրականացնել հենց այս թաղամասից:

    Պատկերացնում եք` մինչ դուք դուրս եք եկել ձեր` Քրիստոսով եղբայների դեմ սատանան առիթից
    օգտվելով սկսել է ակտիվանալ և իր տեղը գրավել Հայաստանում, քանի որ մասոնները դրանք սատանիստներ են, բառիս բուն իմաստով: Ահա թե ում դեմ է պետք պայքարել ազգովի- 2 Օրինաց 18:10-12 համարներն ասում են, որ նման բան անողները գարշելի են Տիրոջ համար, իսկ մասոնները նմանատիպների այսպես կոչված Հայրերն են: Գիտեք` Աստվածաշունչն ասում է, բավական է իրար կծոտեք, մի գուցե իրար սպառեք- Գաղատացիս 5:13-15 համարներ; և սա հենց սատանայի ցանկությունն ու տակտիկան է, որ քրիստոնյաները դուրս գան իրար դեմ, որ իր վրա ուշադրություն չդարձնեն, մինչ նա կդիրքավորվի…

    Աստվածաշունչը դա երկսայրի սուր է, այսինքն ամեն մեկին կարող ենք Աստվածաշնչով և ճիշտ և սխալ հանել, բայց ժամանակն է, որ բոլոր Քրիստոսին դավանողները իրենց սրերը ուղղեն իրենց իսկական թշնամու, սատանայի դեմ և ոչ թե իրար հակառակվեն: Մտածեք սրա մասին ու սթափվեեեեեք, բավական է………
    Վերջում մի քանի մեջբերումներ Աստծո խոսքից, կարդացեք և մտածեք սրանց վրա.
    Թուղթ առ Եփեսացիս 6:12 / Ա. Թուղթ Պետրոս առաքյալի 5:8,9; / Ա. Թուղթ Առ Կորնթացիս 1:10-31; / Ավետարան ըստ Հովհաննու 10:16:

    ՆԵՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆ եթե ինչ որ մեկի համար սա խիստ էր հնչում, բայց հավատացած եմ, որ սա ՏԵՐ ՀԻՍՈւՍԻ կամքն է:

     
  31. Nune

    17 Հունիսի, 2011 at 5:33 ե.

    Հարգելի Արթուր
    Շնորհակալ եմ հետաքրքիր եւ քաղաքակիրթ տննարկման համար. ուղղակի չեմ սիրում, երբ մարդը, չճանաչելով ինձ, աղանդ պիտակը կպցնելով, ագրեսիվ է դրսեւորում իրեն:
    Ճիշտ է ես ամեն ինչ չգիտեմ, քանի որ մարդը իր ողջ կյանքի ընթացքում սովորում է:
    Ես նախընտրում եմ առաջնորդվել միայն Աստվածաշնչով եւ Աստծո խոսքի վրա հիմնված գրականությամբ /խոսքը չի վերաբերում իհարկե գեղարվեստական գրականության/: Քահանաներին հանդիպելու դեպքում ուղղում եմ ինձ հուզող հարցերը, բայց կան բաներ, որ չեմ կարող ընդունել. օրինեկ, որ ասում են : Ինչ է ես չեմ կարող միանդամից Աստծուն դիմել, չէ որ Քրիստոսը վերականգնեց հնարավորությունը Տիրոջ հետ շփվելու:
    Համենայն դեպս, ես հավատացած եմ, որ ժամանակի ընթացքում, Աստված ինքը` Իր խոսքի միջոցով կբացի ինձ:

     
  32. Nune

    17 Հունիսի, 2011 at 5:57 ե.

    Ես լրիվ համաձայն եմ Վրեժի եւ Սարդիսի հետ: Մանավանդ այդ սատանիստների հարցը շատ լուրջ է. այ իրենք ողողել են ակումբները, որտեղ էլ պատանիների ու երիտասարդների մեծ մասը անցկացնում են իրենց կյանքը:

     
    • Հովնան

      20 Հունիսի, 2011 at 5:54 ե.

      Կարծես թե վերը տեղադրված վիդեոների մեջ սատանայական տարրեր կան, չնկատեցինք?

       
  33. Lilit

    18 Հունիսի, 2011 at 10:19 ա.

    Knereq, vor hayerenov chem grum……Es inchpes haskaca mec mas@ es comentneri ayd axandi nerkayacucichnern en grel, mi ban asem, duq aranc HAy Araqelakan Ekexecin janachelu, xosum eq vat baner u chgites inchi nergravvum eq irenic vochinch chnerkayacnox xmbi mej, vortex parum, uraxanum, amarn el dzri hangstanalu eq gnum………..et el havatq eq anvanum. Inchi Hisusn el Tajarum exac jamanak mardkanc het cher parum, kam mardik inchu dzer nman gjutyunner chein anum………..U heriqa ha prkutyunic xosaq, duq dranic vochinch cheq haskanum,ete prkutyun@ pari mej e, uremn es arden prkvac em.or chka vor tan@ menak chparem……………..mexk eq, mi toxeq, vor dzez xaben u dzer mijocov iranc biznes@ araj tanen…………….Mer Hogevorakannern el shaaaaaaaat lavn en.

     
  34. Nune

    20 Հունիսի, 2011 at 5:08 ա.

    Ha Lilit jan, karevor@ du prkvi, menq djoxq el gnanq klini.

     
  35. Lilit

    20 Հունիսի, 2011 at 4:15 ե.

    Menq—aysinqn du el es drancic Nune jan, dzer nmannern en, vor masnatum en hay azg@, bayc dzez chi hajoxvi nuyn@ anel MER HAY ARAQELAKAN EKEXECU het,MER EKEXECIN amur e, qanzi mez nman havatacyalner uni……………..Astvats amenqis gortsern el tesnum e, karox e es el chprkvem, bayc gone kyanqs havatqov kanckacnem, voch te dzer nman apushutyunnerov, ha mi ban el…..lav kliner, vor dzer xmbi andamner@ mi qich iranc marmni maqrutyamb zbaxvein, amran@ el chasats……………………… 🙂

     
    • Վազգեն

      24 Փետրվարի, 2016 at 8:43 ա.

      Լիլիթ ջան, կարիք չկա նման գռեհիկ պահվածք դրսևորել, և փրկված չլինելու անվստահությամբ, ինչպե՞ս կարող ես քեզ համարել Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու «լավ» հավատացյլա: Փրկության վստահությունը, քավ լիցի թե կախված է մարդուց, դա անմիջականորեն Հիսուս Քրիստոսի Խոսքն է հաստատում: Տերն ասաց «Այս է Իմ Հոր կամքը. ամէն ոք, ով տեսնի Որդուն և հավատա Նրան, ունենա հավիտենական կյանք. և Ես նրան վերջին օրը հարութիւն առնել տամ»։ Օրինակ դուք եթե ձեզ քրիստոնյա եք համարում, կարդալով այս խոսքերը, Աստծո Խոսքի վրա վստահություն չունե՞ք ,որ Տերը ձեզ փրկել է և դուք Իր արյունով եք փրկված և ոչ թե ձեր արժանիքով: Իհարկե դա չի նշանակում, որ մենք ինչ ուզենք արդեն կարող ենք անել: Վերստին ծնված քրիստոնյան Աստծով փրկված լինելու հույսը պիտի պահի շատ զգուշությամբ, ինչպես Պողոս առաքյալն է ասում. «Այսպես ուրեմն՝ ով կարծում է, թե կանգնած է հաստատ, թող զգույշ լինի, գուցե թէ ընկնի։ » Ա կոր. 10.12, Սուրբ Հոգու օգնությամբ նորոգելով միտքը` քրիստոնյան պիտիամեն ջանք գործադրի` հասնելու փրկության վերջնակետին` մարմի փրկությանը, կամ հարությանը «քանզի գիտենք, որ բոլոր ստեղծվածները հեծեծում են եւ երկունքի ցավի մէջ են մինչև այժմ. և ոչ միայն այսչափ. այլ և մենք իսկ, որ Հոգու առաջին պտուղն ունենք, մենք ևս մեր մէջ հեծեծում ենք՝ սպասելով որդեգրությանը՝ մեր մարմնի փրկությանը» Հռ. 8.22-23: Փրկված լինել չի նշանակում լինել կատարյալ, այլ նշանակում է ներկված լինել Հիսուս Քրիստոսի, այսինքն Գառան արյունով, և կնքված խոստացված Խուրբ Հոգով, որ տեղի է ունենում Աստծու Խոսքը լսելու և այդ Խոսքին հավատալու պահին: Դա ես չէ, որ ասում եմ այլ` Աստծու Խոսքը. ահա. «Նրանով է, որ դուք էլ լսեցիք ճշմարտության Խոսքը՝ ձեր փրկության Ավետարանը, որին հավատալով կնքվեցիք խոստացված Սուրբ Հոգով, որ մեր ժառանգության առհավատչյան է մինչև այն օրը, երբ կատարելապես կտիրանանք փրկությանը՝ ի գովություն Նրա փառքի»։ Եփես.1.13-14: Խորհուրդ կտամ կարդալ աև Մեսրոպ Մաշտոցի խրատականը: Եվ երանի ՀԱՅ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑԻՆ վերականգներ իր նախկին կեցվածքը` կյանքի կոչելով Աստծո Խոսքի առատ քարոզներն ու մեկնությունները: Մեր սուրբ հայրերը սքանչելի մեկնություններ ունեն Աստվածաշնչի բոլոր Գրքերի առնչությամբ:

       
  36. Հովնան

    20 Հունիսի, 2011 at 5:25 ե.

    Ես վերադարձա Տիրոջ խաղաղությունը բերելով ինձ հետ, խաղաղություն բոլորիդ, մանավանդ Նունեին, այդ գեղեցիկ անունուվ աղջնակին, որի վրա կնքել են Հայ եկեղեցու սրբուհու անունը, որի բարեխոսությամբ մի օր Նունեն ու իր անվանակիցները, որոնք միգուցե սխալ ուղու վրա են, անպայման Աստված նրանց ճիշտ ճանապարհը ցույց կտա: Այսօր առավոտյան Սուրբ Նունեի նկարի առաջ մոմ վառեցի Նունեի համար, Աստված առատապես օրհնի նրան:
    Հիմա սիրով անցնեմ Գործք 5:34-42 համարներին, եւ փորձենք հասկանալ թե այնտեղ ինչ իրադարձություններ էին զարգանում եւ ինչու:
    Գամաղաել անունով փարիսեցի մի մարդ, որին հարգում էին, որովհետեւ օրենքները լավ գիտեր եւ օրենք ուսուցանող էր, ատյանի (այս ատյանը կազմված էր Իսրաելի ծերակույտից հապճեպորեն, առաքյալներին դատելու համար), առջեւ ելույթ ունեցավ, որի ելույթին շատերն էին սպասում, տեսնեյին թե իր տեսակետը ինչ է? Ու գամաղաելը ասում է.
    «Ո՛վ իսրայէլացիներ, զգո՛յշ եղէք, թէ այս մարդկանց ի՛նչ պէտք է անէք։ 36Այս օրերից առաջ մէջտեղ ելաւ Թեւդասը, որն իր մասին ասում էր, թէ ինքը երեւելի մէկն է. եւ նրան յարեցին թուով մօտ չորս հարիւր մարդիկ. նա սպանուեց, եւ բոլոր նրանք, որ նրա հետ միաբանել էին, բաժան-բաժան եղան, ու նրանցից ոչինչ չմնաց։ 37Դրանից յետոյ, մարդահամարի օրերին, մէջտեղ ելաւ Յուդա Գալիլիացին եւ շատ ժողովուրդ ապստամբեցրեց իր յետեւից. նա էլ կորաւ. եւ բոլոր նրանք, որ նրա հետ համաձայնել էին, ցիրուցան եղան։>> Չնայած այս մարդը քրիստոնեա չէր, բայց Աստված նրա միջոցով համոզեց ժողովականներին, որ իր ընտրած առաքյալներին վնաս չլինի, որովհետեւ նրանք դեռ շատ գուրծ ունեյին անելու Աստծո համար:
    Այստեղ հստակ երեւում է, որ Գամաղաելը խոսում է գոլություն ունեցած աղանդի մասին, որն արդեն չկար, որովհետեւ մարդիկ տեսնում էին որ Քրիստոսի անունը ինչպես է տարածվում ու փառաբանվում մարդկանց մեջ, եւ ամեն մեկը փորձում էր Քրիստոսի անունը օգտագործելով իրեն մարդկանց աչքին բարձրացնելու համար:
    Իսկ հիմա Նունե ջան, իմ սիրելի քույրիկ, ախր ճիշտ չի էլի մեզ դասել Իսրաելի ծերակույտի դասը, իսկ քեզ առաքյալների, հետո ուրախանալ, որ մենք ձեզ հալածում ենք, նույնը կարող էին մտածել Թեւասի ու Հուդա Գալիլիացու հետեւորդները, իրբ թե հալածվում են Քրիստոսի համար, բայց ինչ դուրս եկավ ըստ Գամաղաելի, որ նրանք Աստծուց չէին:

    Ամեն դեպքում, ոչ ոք չպատասխանեց թե ինչ իշխանությամբ են քարոզում կյանքի խոսքի քարոզիչները, եւ ինչ առաքելական հիմք ունեն:

    Աղոթքներով`
    Հովնան սարկավագ

     
  37. Nune

    20 Հունիսի, 2011 at 5:51 ե.

    Lilit um em petq qo havatq@ ete du patrast es hamakerpvel djoxqi het ?
    Apshelu astichan cheq mtacum xoseluc araj.

     
  38. Nune

    20 Հունիսի, 2011 at 6:36 ե.

    Հարգելի Հովնան
    Նախ շնորհակալություն աղոթքի համար: Թող Քստված Ձեզ շաաաատ օրհնի.
    Հաջորդը- Ես ձեզ Իսրաելի ծերակույտի դասին չեմ դասել, եւ մենք էլ ամենեւին չեն հչճվում եկեղեցիների միջեւ առաջացած այս խժդժությունից: Ուզում եմ Գործք Առաքելոցի 24:5 խոսքը մեջ բերել. :
    Սիրելի Հովնան ինչպես տեսնում եք, այս տեղը խոսում է այն մասին, որ շատ ուսմունքներ են եղել այն ժամանակ եւ Հիսուսին ու աշակերտներին էլ են աղանդավոր անվանել:
    Եվս մեկ տեղ- Գործք առաքելոց 28:22 — Երբ հրեաների գլխավորը Պողոսին հարցնում է. Եվ պատասխանը 26-րդ խոսքից սկսում է. շարունակությունը չեմ գրում կարծում եմ խոսքին ծանոթ եք, կամ կարող եք կարդալ:

    Իսկ թե ինչ իշխանությամբ են քարոզում Կյանքի խոսքը: — Մարկոս 16:15
    :

    Աստված ձեզ հետ, ու թող Աստծո խաղաղությունը ամեն մեկիս վրա լինի:

     
  39. Lilit

    20 Հունիսի, 2011 at 6:40 ե.

    Nune jan mi qich verevum, vor qo grats@ kardas, ktesnes,vor du eir djoxq gnalun hamadzayn,isk es aseci karox e chprkvem,chaseci ,vor hamadzayn em draxt gnalus het,mi qich ushadir karda u ete ches haskanum, asa bacatrem, dranq tarber baner en, es havatqov em, bayc es chem voroshelu im djoxq kam draxt gnal@, ayl Astvats,isk dzer paragayum duq eq dzer karciqov voroshum u chgites inch hamozvac eq, vor gnalu eq draxt, erknqic ijeq Astvats tesnum e boloris u @st mer gorceri e mez datelu……………………Urax em,vor du el ches uzum djoxq gnas……….. 🙂

     
    • Lilit

      20 Հունիսի, 2011 at 6:43 ե.

      Djoxq gnalus het————-vripum………

       
  40. Հովնան

    21 Հունիսի, 2011 at 5:59 ա.

    Նունե ջան հիմա քո նման եմ պատասխանում, Գործք 22:26, այ էստեղ քմ մասին էլ է խոսվում.

     
  41. Гевонд Вардапет

    21 Հունիսի, 2011 at 4:10 ե.

     
  42. Nune

    21 Հունիսի, 2011 at 5:55 ե.

    Կարդացի եւ ինչ ուզում եք ասել ինձանից պետք է զգուշանալ? Դա արդեն ձեր գործն է:

    Իսկ Լիլիթին խորհուրդ կտամ ագրոսիվ պահվածքի փոխարեն Աստծո խոսքին ծանոթանա եւ Նրա սիրով լցվի: Այո Դատելու է Աստված ու մեր գործերի համեմատ:

    Ցավում եմ, որ այս բանավեճում չաշխատեց քաղաքակիրթ բանավեճի կանոնները:
    Այս դեպքերում Աստված պատվիրում է :

     
    • Հովնան

      22 Հունիսի, 2011 at 6:21 ա.

      Ես քեզանից չեմ զգուշանում Նունե ջան, դու էլ մյուս հաը աղջիկների նման իմ հայրենակիցն ու արյունակիցն ես, ես զգուշանում եմ օտարածին ազդեցություններից, որքան էլ որ նրանք հայ մարդկանց բերանով քարոզվի:

       
  43. Lilit

    21 Հունիսի, 2011 at 6:22 ե.

    Du chgitem, bayc es Nune jan Astso xosqerin tsanot em u aravel evs lcvats em Astso Sirov……………….Astvats boloris pahapan lini…………………

     
  44. Հովնան

    22 Հունիսի, 2011 at 6:14 ա.

    Նունե ջան, մի քիչ վիրավորական էր չէ իմ պատասխանը ձեզ: Բայց սա նրա համար էր, որ անդրադառնայիք ձեր ոճին, որովհետեւ ինչ որ մի հատված Աստվածաշնչից բերելով ու հրամցնելով, դրանով ոչ պատասխանել կլինի, ոչ էլ հարցադրել: Զգացի, որ տեղյակ եք Աստվածաշնչից, փորձում եք ապրել քրիստոնեական կյանքով, բայց դա չի նշանակում որ պետք է անպայման առճակատման մեջ մտնեք ու ապացուցեք թե ինչքան գիտելիք ունեք դուք: Այո, հասկանում եմ որ Աստվածաշնչյան դասընթացները ավարտել էք եւ ուզում եք Աստծե խոսքի քարոզիչը լինեք, բայց քարոզել մի մարդու կամ մարդկանց, որոնք արդեն քրիստոնեա են ու առանց եկեղեցու շնչահեղծ կլինեն, դա արդեն սիրուն չէ:

    Իմ պարագային ասեմ, որ ես ձեր կողմից ոչ քննարկելու ցանկություն տեսա, ոչ էլ ասածը հիմնավորելու, այո, երբ օրինակ ես բերում, հետո հետեւից մի ուրիշ օրինակ-համար հիմնավորելու ասածդ, հետո մի ուրիշ համար, դա ճիշտ չէ: Սա նման է մի գրքի մասին շնորհակալական նամակ գրելուն, որտեղ գովում ես հեղինակին, առանց գիրքը կարդալու, պառզապես կարդում ես հատվածներ ու ասում, որ այս ինչ հրաշալի մտքեր են:

    Ամեն դեպում, Աստվածաշունչից խոսելու համար պետք է սովորած լինել նրա ներածությունը, որտեղ պետք է իմանալ հեղինակի, ժամանակաշրջանի, մշակույթի, հոգեբանության… եւ այսպես շարունակ, ամեն ինչի մասին իմանալուց հետո պետք է սովորել-կարդալ-ուսունասիրել վաղ քրիստոնեական, միջին դարերի, նաեւ ժամանակակից աստվածաբան ուղափառ հայրերի մեկնությունները, նոր դրանից հետո փորձել համեստորեն կարծիք արտահայտել:

    Ես ամեն կերպ փորձեցի իմ ասածները հիմնավորել, որից հետո միայն այսպիսի պատասխան ստացա, կարդա այս համարը որպես պատասխան, ախր այդ համարը ընդհանուր պարունակության մեջ պետք չէ օգտագործել, որովհետեւ այդ համարն էլ իր պարունակությունը ունի, ես այսպես չեմ կարող համարից համար թռնելով ինչ որ փորձել ասել, ամեն համար ունի իր նշանակությունը:

     
  45. Հովնան

    22 Հունիսի, 2011 at 6:18 ա.

    Շնորհակալություն Հայր Ղեւոնդ մեծածավալ գործի համար:

     
    • Հովնան

      24 Հունիսի, 2011 at 4:08 ե.

      Վատ չի, ընդհանրապես բռնություն քարոզողներին պիտի մեկուսացնեն, այսօր խոսքով կսպառնան, վաղը կիրագործեն:

       
  46. Diana

    8 Հուլիսի, 2011 at 5:56 ե.

    Ես անկեղծ ասած ոչ ոքի մոլի երկպագու չեմ միանգամից ասեմ, բայց բախտի բերմամբ եղել եմ ”Կյանքի խոսք” կոչվող եկեղեցում, այնտեղ ինձ շատ զարմացրեցին երգելու ժամանակ հիստերիկ շարժումները մարդկանց, գոռռում գոչում էին ”Հիսուս մենք քեզ սիրում ենք” (Չեք կարող ասել սուտ է որովհետև ինքս եմ տեսել) Իմ կարծիքով Աստծուն սիրելու համար պարտադիր չէ այդպիսի հիստերիկություն դրսևորել: Երբ դուրս եկավ և սկսեց խոսել արդեն չեմ հիշում թե ով էր, եթե չեմ սխալվում անունը Բագրատ էր, նա նույնպես սկսեց այդպիսի գոռուն գոչյուններով Աստվածաշնչից բաներ ասել: Եվ մի պահ այնպիսի տպավորություն էր, որ կարծես զոմբիների շրջապատում լինեյի: Նա գոռում էր ալելույիա հանդիսատեսը խելոք նույն բանը պատասխանում էր կարծես Գիտլերը լիներ, մնում էր ձեռքերը նույն կերպ բարձրացնեյին:
    Իսկ ինչ վերաբերվում է տեսանյութին, իրոք կան կադրեր, որոնք կարծես թե ուրիշ տեղից են վերցրած որովհետև այդպիսի բան ես ինքս չեմ տեսել:

     
  47. Diana Dali

    8 Հուլիսի, 2011 at 6:11 ե.

    Ես անկեղծ ասած ոչ ոքի մոլի երկպագու չեմ միանգամից ասեմ, բայց բախտի բերմամբ եղել եմ ”Կյանքի խոսք” կոչվող եկեղեցում, այնտեղ ինձ շատ զարմացրեցին երգելու ժամանակ հիստերիկ շարժումները մարդկանց, գոռռում գոչում էին ”Հիսուս մենք քեզ սիրում ենք” (Չեք կարող ասել սուտ է որովհետև ինքս եմ տեսել) Իմ կարծիքով Աստծուն սիրելու համար պարտադիր չէ այդպիսի հիստերիկություն դրսևորել: Երբ դուրս եկավ և սկսեց խոսել արդեն չեմ հիշում թե ով էր, եթե չեմ սխալվում անունը Բագրատ էր, նա նույնպես սկսեց այդպիսի գոռուն գոչյուններով Աստվածաշնչից բաներ ասել: Եվ մի պահ այնպիսի տպավորություն էր, որ կարծես զոմբիների շրջապատում լինեյի: Նա գոռում էր ալելույիա հանդիսատեսը խելոք նույն բանը պատասխանում էր կարծես Գիտլերը լիներ, մնում էր ձեռքերը նույն կերպ բարձրացնեյին:
    Իսկ ինչ վերաբերվում է տեսանյութին, իրոք կան կադրեր, որոնք կարծես թե ուրիշ տեղից են վերցրած որովհետև այդպիսի բան ես ինքս չեմ տեսել:

     
  48. Arsen

    27 Հուլիսի, 2011 at 7:23 ե.

    Baci Hay araqelakan Ekexecuc mnacac bolor xmbaknern u klannere dranq biznes ofisner en vore kochvum e (axand)
    bolor en xore hamozvac axandasernerin —ete chliner Ekexecin ur eir linelu henc Du????ov eir linelu Du???ulfman dra vra nayum es arden parza linum amen inch …1 or es azge tan ulfmanin kdarnank kambojaya vetnama turqakan xarnurd voncor iranc sirun gunavor grqeri vra en patkervac ….mardik mi molorveq xabum en axandnere mardkanc btacnum en..es Hay Araqelakan Ekexecu voch bolor carayoxnerin em govum ,,kan naev mardik aintex ovqer vat shoxq en gcum irakan havatacyal carayoxneri vra ,,baic kan mardik ovqer iroq nvirvel en Astcun u carayum en Astvac ognakan bolorin,,,pasterov karox em im asacnere himnavorem….ES VSTAH EM VOCH VOQ CHI KAROX INDZ POXEL ES HAMOZVAC EM IM ARAQELAKAN EKEXECIN U IR QAROZE JISHTE IM EKEXECU AMEN MI QARE SURB E SURB E SURB E

     
  49. Lianna

    8 Օգոստոսի, 2011 at 10:41 ա.

    Nax qnnarkman bolor masnakicnerin voxjunum em, tox astvac cez iskapes orhni…. henc skzbic asem es kyanqi xosq ekexecu andam chem, bayc ete tuyl ktaiq, mi qani harcer unei, vor kcankani cez uxxel… Uzum em harcnel araqelakan ekexecu qarozichnerin, vorn e cer, inchpes duq eq anvanum axandavorakan sharjumnerin qarkocelu npatak@? duq mtacum eq araqelakan ekexecu masin, te azgi, joxovrdi masin, ete joxovrdi, apa karcum eq azg@ korcanvum e ayl xmbakner hachaxelov? te gushakneri, heqimneri, eqstrasensneri mot gnalov…. ete duq mtacum eq azgi masin, apa inchpes eq tuyl talis tv-nerov haxordumner herarcakven , voronq zbaxvum en gushakneri, eqstrasensneri pr-ov…. sirum eq joxovrdin ev chek canaknum korcanvi? apa ayd depqum inchu eq tuyl talis vor ekexecu, tajari anmijapes dran arjev gushakner@ mez dimavoren ev chanaparhen…? inchu eq tuyl talis vor 2ntaniq qayqayox kazinoneri tiv@ avelana, inchu eq @nkerutyun anum, erbemn el vorosh hogevorakanner lur ajakcum kazinoneri tererin….? inchu eq karcum vor ayl karuycner@ biznezov en zbaxvum, dramashortuyamb? isk araqelakan ekexecu hanganakutyun@, qarozichneri amsva ashxatavrc@, hogehangist kardalu astxabashxakan tver@,,,? ev baci ayd, inch asel e axand? aysinqn araqelakan ekexecu vardapetutyunic shexvac, te astvacashnchyan skzbunqneric….? miayn mi ban hishecnem` gorcq araqelocum, erb Hisus@ handipec poxosin mi harc tvec` “poxos, inchu es inc halacum?”, bayc Poxos@ Nran cher halacum, ayl Iren hetevox joxovrdin ev kochum er axandner, bayc…. ays bolor@ im karciqn e, karciq, vor@ cevavorvel e naev araqelakan ekexecu pateric ayn koxm handipac araqelakan ekexecu qarozichneri barq@ ev aprelakerp@ tesneluc heto,,,, ev baci ayd, ete karcum eq miayn araqelakannn e surb ev chisht, apa ekeq mtacenq, inch chi talis araqelakan ekexecin mardkanc, vor nranq lqum en araelakan ekexecu hetevordneri sharqer@???

     
  50. sepo

    1 Սեպտեմբերի, 2011 at 5:23 ե.

    Erb e verjapes hay joxovurd@ xelqi galu…? Ayd amen@ xabeutyun e, isk ayd mardik, ovqer irenc hoviv en kochum, hasarak staxosner u shahamolner, ovqer, baci irenc grpan@ lcneluc ayl bani masin chen mtacum. Mi pah gone kang areq ev mtaceq henc Astco u nra datastani masin, vor aydpes angtabar xabum u molorecnum eq husahat joxovrdin.

     
  51. Erika

    3 Սեպտեմբերի, 2011 at 9:27 ա.

    Barev dzez. Hetaqrqir e Hisus@ erbeve asel e vor petq e anpayman arakelakan ekexeci hachaxes vorpeszi prkves inch vor mek@ karox e Astvacashnchum indz nman tex cuyc tal. Amen mard hachaxum e ayn ekexecin vor@ uzum e (xosq@ axandavorakan ekexecineri masin che). hetaqrqir e mard inchpes petq e vstahi araqelakan ekexecun erb ekexecu qahanan ev cxum e ev xmum e ev shnanum e ev hayhoyum e……………… es vor hastat chem vstahi. Isk ays tesanyuti hexinakin xorhurd ktayi nman animast tesanyter patrastelu poxaren aveli lav e axoteq @st dzez chanaparhic shexvac mardkanc hamar Astvac dzer axotqnerin hastat kpatasxani. Isk inch verabervum e Kyanqi Xosqin entex voch diskateka e voch el histerikutyun en anum ayl Astcun en parabanum hamadzayn Saxmoc 150i. Mi dateq vorpqszi chdatveq. Astvac orhni dzez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  52. KARO

    3 Սեպտեմբերի, 2011 at 4:19 ե.

    ES YNDUNUM EM VOR ARAQELAKAN EKEXECIN CHUNI ERBEMNI HZORUTIUNY ES ANELANELI DRUTIAN MEJ EM HAITNVEL< CHGITEM VONC OGNEM AID AXAND NERGRAVVAC IM CANOTNERIN. xndrum em mi xorhurd tveq inzh

     
  53. YELENA

    6 Սեպտեմբերի, 2011 at 10:53 ա.

    MARDIK USHQI EKEQ I SER ASTCO. “KYANQI XOSQ@” AXAND E. YES ANDZAMB EM EXEL IRENC QAROZCHUTYUNNERIN, KARTELI E ASEL TE HETEVUM EI AYS TARORINAK MARDKANC PAHVACQIN… UXAKI XELAGAR MI VAYR VORTEX MARDIK IRENC KORCNUM EN PATEPAT EN TALIS @NGNUM HATAKIN EV AYLN…. HAVATACEQ ANGAM FILMER KAN VOR SATANISTNERN EN XOSUM U AXOTUM URISH DZEV TE IBREV ASTVAC AYDPES E HASKANUM U LSUM BAYC MENQ INQNERS EL GITENQ VOR ASTVAC MER LEZUN U MER SRTI XOSQ@ MEZNIC EL LAV E HASKANUM. YES MOT 1 AMIS SHARUNAK HETEVEL EM BAYC YES YERB AYNTEX EI IM ASTCUN EI AXOTUM U XNDRUM VOR NERI VOR GTNVUM EM MI VAYRUM VORTEX ANHASKANALI MOLORVACNEREN…. U NRANC HAMAR IM ASTCUN EI AXOTUM… I SER ASTCO YETE UZUM EQ HOGU HANGSTUTYUN ZGAQ MTEQ AYS KAYQ@ “http://ter-hambardzum.do.am” LSEQ HOGEVOR YERGER GNACEQ YEKEXECI SR.SARGIS GR.LUSAVORICH SR. MARIAM ASTVATSATSIN GNACEQ PATGAM LSEQ GNACEQ NSTEQ DZER SIRT@ BACEQ ASTCO ARAJ NA DZEZ KLSI… YES EL KAXOTEM DZER AMEN MEKI PRKUTYAN HAMAR… AMEN MI MOLORVACI… ASTVAC ORHNI DZEZ YEV DZER @NTANIQNER@… XAXAXUTYUN DZER @NTANIQNERIN…

     
  54. Nike

    7 Սեպտեմբերի, 2011 at 9:35 ա.

    Բացահայտ սուտ ինֆորմացիա:Այո այս եկեղեցին իր սրբության եվ մարդասիրության շնորհիվ արժանանում է պարսավանքների: Դե պարզ է, որ եկեղեցու օրեց օր մեծացող հեղինակությունը ցայտոցի մեջ է գցել որոշ մարդկանց, կամ կառույցների:Կադրերը մեկնաբանվում են յուրովի, կոնտեքստից դուրս:Ճչում է մոնտաժը եվ հստակ է քահանայի մանիպուլյացիան:Ասում եք խելքի ե՞կեք, իսկ ում եք հիմարի տեղ դնում, կարծու՞մ եք մարդիկ ի վիճակի չեն լավն ու վատը, ճիշտն ու սխալը, կամ կեղծիքը զանազանել:
    Պախարակելու փոխարեն ինքներդ դարձեք օրինակելի:

     
  55. Alex

    7 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:05 ե.

    isk Erika dzer kyanqi xosqi aganadavornei erotik nkarner@ morananq??? ….

     
  56. Alex

    7 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:13 ե.

    ev @ndhanrapes mi moraceq, vor Hayastann ashxarhum arajinn e @ndunel qristoneutyun@ ev arterkri hatuk carayutyunneri koghmic steghcvac inch vor kronakan kazmakerputyunner — nuyn inq@ aghandner@ MEZ HAVATAL, HAVATQ KAM ayspes kochvac “” CHISHT QRISTONEUTYUN”” CHSOVORECNEN U CHQAROZEN………………..
    OV AGHANDAVOR E, HAY KOCHVELU IRAVUNQ CHUNI

     
    • Anna

      9 Սեպտեմբերի, 2011 at 4:45 ա.

      Հարգելի‚ Ղևոնդ Վարդապետ‚ Աստված օրհնի Ձեզ‚ որ Դուք համարձակորեն դուրս եք եկել այդ պիղծ աղանդի դեմ‚ որը բացարձակ չի գործում Աստծո Խոսքի համեմատ: Նա շատ գաղտնի և թաքնված ձևերով‚ իրենց լիդերների ( ավագների) միջոցով զբաղվում են դիվահարության աստիճանի հասնող կախարդություններով‚ իրենց այսպես ասած իրենց խոսքերով башня-ի «աղոթքներում» :
      Башня-ի «աղոթքներում» կիրառում են մարդկանց և կենդանիների ոսկորներով և մահացած մարդկանց մարմնի մասունքներով պատրաստված պիղծ ջրեր: Այս պիղծ ջրերը, ձեթերը և քինիները, որ նրանք պղծում են իրենց կախարդություններով լցնում են մարդկանց տների շեմքին, ենթարկելով այդ մարդկանց իրենց կամքին:
      Կարճ ասած «կյանքի խոսքը» ուղակի աղանդ չէ այլ դժոխքի դարպասներ երկրի վրա: Այդ աղանդի անդամների երազանքն է Արթուր Սիմոնյանին ընտրել Հ.Հ. նախագահ, դուք քոնե պատկերացնում եք ինչ կկատարվի մեր երկրի հետ………………..Ինչ է մտածում այդ մասին Հ. նախագահը: Ինչ է մտածում այսօր Հայաստանի ղեկավարությունը, որ թույլ է տալիս 10-15 հազար հոգի ենթարկվի այդ տգետ և դիվահար անձնավորությանը, որը ունի ընդամենը 4-ը դասարանի կրթություն, և նա ղեկավարում է ինստիտուտավարտ մարդկանց:
      Հայ Առաքելական Եկեցի մի թե չեք տեսնում այս ծաղրածուին, որը ծաղրում է Աստծո Խոսքը և Հիսուս Քրիստոսին: Կարելի է արդյոք այդ աստիճանի ծիծաղալ, երբ չես նայում դեմքին բերան մինչև ականջները բացա, ասա. թե ինչիտ վրա ես ուրախանում, ա՛յ խեղկատակ: Նա պարզապես խայտառակում է Հայաստանի և Աստծո անունը:

       
  57. Anna

    9 Սեպտեմբերի, 2011 at 4:49 ա.

    Ասեմ, որ ին ինչ գրել եմ կախարդությունների մասին դա ինձ ասել է իրենց «եկեղեցու» ավագներից մեկը

     
  58. Nika

    9 Սեպտեմբերի, 2011 at 10:50 ե.

    Ողջույն հայեր ջան: Ասեմ, որ ես Կյանքի խոսք եկեղեցու անդամ եմ: Ասեմ, թե ինչում եմ հաճախում այնտեղ:Իմ մեջ սերտ դեպի Աստված եղել է դեռ փոքրուց: Ես նմիշտ ձգտել եմ դեպի Նա, փնտրել..Առաքելական եկեղեցի հաճախում էի, բայց չէի հասկանում, բաներ կար դուրս չէր գալիս: Կյանքի խոսքում ես ծանոթացա Ավետարանի հետ, փրկութայն մասին իմացա ու զգացի Հիսուսի սերը:
    Հիմա ինձ համար ավելի հեշտ է լսել պատարագներ ու հասկանալ դրանք: Մենք բոլորս հայ ենք ու սիրում ենք մեր Հայրենիքըմ եկեք անենք ամեն բան մեր երկիրը շենացնելու համար: Եկեք չհալածենք միմյանց… Մենք քիչ ենք, պատերազմական վիճակում ենք, եկեք օգնենք իրար ու կառուցենք մեր երկրի ապագան: Ես սիրում եմ ձեզ…

     
    • Anna

      22 Դեկտեմբերի, 2011 at 12:03 ա.

      Nika jan, dzer nkararats Astsu handep sery u nran voronely bolor mardkanc mech bnatsin ka u petqa che dranov aravel zgal mjusneric. Haskanum em vor araqelakan ekexecum cheq tesel u gtel ajn inch pntrum eiq. Shatern en nman vichakum dra hamar el bacy galis e lracnel ajdpirsi kazmakerputiunner inchpisiq en Astso xosq himnarky, vory gortsum e konkret business i kanonnerov u shat lav tchanachum e mardu hogebanutiuny. Im qujry vori het es havasar metsacel em qani vor mer tariqain tarberutiuny 1 tari e, hima gtnvum e ajd kazmakerputian tchankerum. Arden 7 taruc avel es hetevum em nra zargacmany ajd michavajrum u gnalov anhangstutiuns veratsvum e zajrujti. Es amen or axotum em u xndrum em Astsun vor prki qrochs ajd tsuxakic bajc tesnum em vor angam xosaln ira het anhnar e darcel vortev nra ashxarhajacqy ajnqan e nexacel u kianqi miak imasty prkveln e darcel vor ajlevs chi tesnum iran shrjapatox ashxary, nra gexeckutiuny vory astvats pargevel e mez vorpes metsahgujn pargev. Es inqs el hatchaxel em kianqi xosq vorpeszi aveli lav karoxanam tchanachel u haskanal teinchu e qujrs ajdqan poxvel u cavic u amotic baci vochinch chem zgacel. Ajd ekexeci kochvatsum qarozum en mahy vory kberi ir het prkutiun, inchum hamozvats en bolor ajdtex hatchaxoxnery. Qani vor duq liovin mechn eq u dzer kartsiqov halatsvum eq, duq hima gtnvum eq pashtpanvelu rejimi mech inchy normal markain reakcia e vori vra porcum en xaxal dzer arachnordnery, duq ankarox eq objectiv kartsiq kazmel dzer nerka vichaki masin. Porceq mi poqr akanj dnel koxqic tesnoxneri asatsneri. Ameninch ajdan mianshanak che u petq che ameninchin nael miakoxmani. Usumnasireq mardun, mardkain haraberutiunnery, hetaqrqraser exeq, porceq mtatsel u analyse i entarkel stacac informacian voch te miamtoren u kuroren lseq ajn ameny inch dzez asum en. Krkin em xndrum, ZGON EXEQ. Ov achq uni ktesni, ov akanch uni klsi, baceq dzer mitqy u migice duq iskapes klseq Astsu irakan xosqy. SIrts anchap cavum e bolor miamit, srtanc havatacox u molorvat mardkanc hamar. Astvats im xndrum em qez, mi tanir mez i porcutiun ajl prki mez charic…

       
  59. Anna

    10 Սեպտեմբերի, 2011 at 3:51 ե.

    Axr ay Nika jan,ajd du inchu minch ors ches haskacel,vor ayd voghch@ vochmi kap chuni Mer Sireli Astco het????

     
  60. Anna

    10 Սեպտեմբերի, 2011 at 3:54 ե.

    Axr dranc henc kez nman miamit,ev Astcun sirogh mardik en petk,vor irenc ankeghcutyan patcharov @nknen dranc cancer@

     
  61. Ani

    10 Սեպտեմբերի, 2011 at 7:08 ե.

    С вашего позволения, я выражусь на русском). Добрый день дорогие армяне. Я тоже несколько раз посещала секту «Слово Жизни», и уверяю вас что там не говорят о Боге, не учат законов Божьих, собираются, поют, веселятся и рассказывают о себе, о своем детстве (типа, мама меня в детстве называла верталетиком) аж в смех берет, тщеславятся, говорят как они туссавалис в тех или иных странах, хвалят друг друга ( типа, мое впечатления когда первый раз увидел тебя….., ты классный ), ЛЕСТЬ, просто рассказывают как они провели день((((( . Забыла сказать самое главное, о заманчивом предложении секты слово жизни:- «если вы станете членом нашей церкви, мы вас трудоустроим». Сама была свидетелем!!!

     
  62. Nika

    10 Սեպտեմբերի, 2011 at 10:43 ե.

    Anna, mi krkneq urishi asacnere… indz petq e Astvac, lini da Hayastanum, te Mozambikum… Es choxsem eli mer katoxikosi u arqepiskoposneri hambavi masin. Astvac qnnum e srtere.

     
  63. Anna

    10 Սեպտեմբերի, 2011 at 11:49 ե.

    Չլինի՞ որոշել ես ցույ տաս, որ էտ ախոռը «խաղաղության աղավնիներ»ա դաստիարակում: Երբ ամեն ինչ չգիտես մի թեմայի մասին, էտ թեմայի շուրջ քննարկման մեջ մի խառնվի, թե չե հիմարի կարգավիճակում ես հայտվում, իմացողների մեջ, էտ Քեզ ինձանից խորհուրդ հետագայի համար: Ես եղել եմ այդ «եկեղեցում» հավատա ավելի երկար, քան դու, ու ավելի խորն եմ գնացել քան դու, քեզանից շատ բան գիտեմ, ու առանց ապացույցների օդի մեջ չեմ խոսում: Ժամանակը կգա դու համ կտեսնես, համել կլսես, քո աչքով ու ականջով, արդեն ոչ իմ ձայնով, այլ քո ավագներից մեկի ձայնով:

     
  64. Nika

    11 Սեպտեմբերի, 2011 at 10:31 ա.

    Նախ, առաջին հերթին խոսիր նոռմալ ու կարգին արտահայտվիր: Ես քեզ հետ նոռմանլ եմ խոսում: Երկրորդ, դու ինչ գիտես, թե ես ինքան եմ հաճախում այդ եկեղեցի: Ես կասկածում եմ, որ ինձնից շատ: Իսկ թեմայի մասին չիմանալու ակնարկդ միայն ծիծաղի է արժանի: Ոնց հասկացա, դու հավատում ես մեր “կաթողիկոսին”: Ես նրան բան չեմ ասում, բայց եթե կպնում եք Կյանքի խոսք եկեղեցուն ու նրանց ավազակներ եք անվանում, մի եկու բառ խոսեք Գարեգին Բ-ից կամ էլ Կճոյանի սխրանքներից: Ու ագրեսիվ գրելուց առաջ ևս մեկ անգամ հիշեք, որ խոսում եք հայի հետ, ու ես վստահ եմ, որ դու երբեք ոչ մի պայքար չես մղել սատանիստների դեմ ու չգիտես, թե նրանք ինչեր են անում Հայաստանում…Հաջողություն

     
  65. Anna

    11 Սեպտեմբերի, 2011 at 2:41 ե.

    Քո ուղեղը մթագնածա սիրելիս քեզ հաջողություն, բայց հետո ադամի նման չասես եվան տվեց եսել կերա………

     
  66. Anna

    11 Սեպտեմբերի, 2011 at 2:45 ե.

    «Կյանքի խոսք» աղանդը բացարձակ չի գործում Աստծո Խոսքի համեմատ: Նա շատ գաղտնի և թաքնված ձևերով‚ իրենց լիդերների ( ավագների) միջոցով զբաղվում են դիվահարության աստիճանի հասնող կախարդություններով‚ իրենց այսպես ասած իրենց խոսքերով башня-ի «աղոթքներում» :
    Башня-ի «աղոթքներում» կիրառում են մարդկանց և կենդանիների ոսկորներով և մահացած մարդկանց մարմնի մասունքներով պատրաստված պիղծ ջրեր: Այս պիղծ ջրերը, ձեթերը և քինիները, որ նրանք պղծում են իրենց կախարդություններով լցնում են մարդկանց տների շեմքին, ենթարկելով այդ մարդկանց իրենց կամքին:
    Կարճ ասած «կյանքի խոսքը» ուղակի աղանդ չէ այլ դժոխքի դարպասներ երկրի վրա: Այդ աղանդի անդամների երազանքն է Արթուր Սիմոնյանին ընտրել Հ.Հ. նախագահ, դուք քոնե պատկերացնում եք ինչ կկատարվի մեր երկրի հետ………………..Ինչ է մտածում այդ մասին Հ. նախագահը: Ինչ է մտածում այսօր Հայաստանի ղեկավարությունը, որ թույլ է տալիս 10-15 հազար հոգի ենթարկվի այդ տգետ և դիվահար անձնավորությանը, որը ունի ընդամենը 4-ը դասարանի կրթություն, և նա ղեկավարում է ինստիտուտավարտ մարդկանց:
    Հայ Առաքելական Եկեցի մի թե չեք տեսնում այս ծաղրածուին, որը ծաղրում է Աստծո Խոսքը և Հիսուս Քրիստոսին: Կարելի է արդյոք այդ աստիճանի ծիծաղալ, երբ չես նայում դեմքին բերան մինչև ականջները բացա, ասա. թե ինչիտ վրա ես ուրախանում, ա՛յ խեղկատակ: Նա պարզապես խայտառակում է Հայաստանի և Աստծո անունը:

     
  67. Nika

    11 Սեպտեմբերի, 2011 at 9:18 ե.

    Anna, SUT VKAYUTYUN MI TUR, da patviran e. Isk ays kexciki hamar, vor grel es, vaxecir Astcuc, vortev es karam qez 100 tokosov asel, vor qo ayd heqiatnere voskorneri u kaxardutyan masin sut e. Astvacashunche asum e, kaxardutyun chanel, da mexq e. Es du incher es xosum? Vaxecir stic u bansarkumic.

     
  68. Anna

    11 Սեպտեմբերի, 2011 at 9:46 ե.

    Կյանքի խոսք» աղանդը բացարձակ չի գործում Աստծո Խոսքի համեմատ: Նա շատ գաղտնի և թաքնված ձևերով‚ իրենց լիդերների ( ավագների) միջոցով զբաղվում են դիվահարության աստիճանի հասնող կախարդություններով‚ իրենց այսպես ասած իրենց խոսքերով башня-ի «աղոթքներում» :
    Башня-ի «աղոթքներում» կիրառում են մարդկանց և կենդանիների ոսկորներով և մահացած մարդկանց մարմնի մասունքներով պատրաստված պիղծ ջրեր: Այս պիղծ ջրերը, ձեթերը և քինիները, որ նրանք պղծում են իրենց կախարդություններով լցնում են մարդկանց տների շեմքին, ենթարկելով այդ մարդկանց իրենց կամքին:
    Կարճ ասած «կյանքի խոսքը» ուղակի աղանդ չէ այլ դժոխքի դարպասներ երկրի վրա: Այդ աղանդի անդամների երազանքն է Արթուր Սիմոնյանին ընտրել Հ.Հ. նախագահ, դուք քոնե պատկերացնում եք ինչ կկատարվի մեր երկրի հետ………………..Ինչ է մտածում այդ մասին Հ. նախագահը: Ինչ է մտածում այսօր Հայաստանի ղեկավարությունը, որ թույլ է տալիս 10-15 հազար հոգի ենթարկվի այդ տգետ և դիվահար անձնավորությանը, որը ունի ընդամենը 4-ը դասարանի կրթություն, և նա ղեկավարում է ինստիտուտավարտ մարդկանց:
    Հայ Առաքելական Եկեցի մի թե չեք տեսնում այս ծաղրածուին, որը ծաղրում է Աստծո Խոսքը և Հիսուս Քրիստոսին: Կարելի է արդյոք այդ աստիճանի ծիծաղալ, երբ չես նայում դեմքին բերան մինչև ականջները բացա, ասա. թե ինչիտ վրա ես ուրախանում, ա՛յ խեղկատակ: Նա պարզապես խայտառակում է Հայաստանի և Աստծո անունը:

     
  69. Ani

    12 Սեպտեմբերի, 2011 at 9:45 ա.

    С вашего позволения, я выражусь на русском.
    Добрый день дорогие армяне.
    Я тоже несколько раз посещала секту «Слово Жизни», и уверяю вас что там не говорят о Боге, не учат законов Божьих!
    Для привлечение молодежи у них развлекательная программа (для новичков), поют, веселятся и рассказывают о себе, о своем детстве , тщеславятся, говорят как они туссавалис в тех или иных странах, хвалят друг друга ( типа, мое впечатления когда первый раз увидел тебя….., ты классный…. ), ЛЕСТЬ, просто рассказывают как они провели день и т.д. и т.п. А на молодежном собрании читали проповедь по теме “Божья любовь”, на всей проповеди пастырь говорил о себе, каким он шустрым был в детстве, и мама его называла вертолетчиком, и показывал свои фотки с детства, И САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ ТО, ЧТО ВСЕМ БЫЛО ВЕСЕЛО!!! И не забыть мне написать о главном, о заманчивом предложении секты слово жизни:- «если вы станете членом нашей церкви, мы вас трудоустроим». Сама была свидетелем!!!

     
  70. Satenik

    16 Սեպտեմբերի, 2011 at 11:11 ա.

    Kak zmei obol’stil evu, soblazniv ee vojdelennim dlya nee plodom; I kak Iisus skazal Petru: “ otoidi ot Menya, satana! ti Mne v soblazn, potomu cto dumaesh ne o tom, chto Bojie, no to chto chelovecheskoe” (Mtf.16:22,23) , tak nine deistvuet sekta “Slovo Jizni”. Dumaet ne o tom, chto Bojie, no to chto chelovecheskoe, chto ugodno cheloveku. (chelovekougodnichestvo). Naprimer, ochen’ mnogo molodeji, kotorie jelaut znat’ angliiskii yazik (t.k. v nineshnee nashe vremya znat’ inostrannie yaziki neobxodimo, I eto ne roskosh’ a norma jizni), no ne imeut vozmojnosti. A u sekti “slovo jizni” est’ takoe predlojenie: “prixodi v nashu cerkov’, mi poznakomim tebya c afroamerikancami, kotorie mogut nauchit’ tebya angliiskomu.” Eshe odna ulovka, chtobi uvlech’ imenno molodej v svoi seti. Obratite vnimanie, tak deistvuet zmei, kotorii est’ dyavol I satana (Otkr.12:9). (eto ne sekta, eto set’).

     
  71. Anna

    17 Սեպտեմբերի, 2011 at 7:29 ա.

    Ti sovershenno prava Saten jan, vrodi bi oni delayut vsyo protiv bolezni raka, no na samom dele u nix nachinayut bolet rakom, a ne iscelyatc@ ot nevo………. i ni kto mne ne mojet skazat shto eto ne tak, potomushto u menya bili dva rodstvennika kotoriye v etoy sekte zaboleli rakom, odna umerla, drugoy smirilsya s tem shto umryot…… nenaviju etu sektu i ix glavorey, oni razrushayut semyi, i umershvlyayut rodstvenniye zvyazi lyudey, delaya iz normalnix lyudey kakix-to balvanov i loxov….

     
  72. yelena

    17 Սեպտեմբերի, 2011 at 7:55 ե.

    giteq aynqan hajeli e lsel vor mardik kan vor haskanum en u heru en mnaum u yerevi te menq petq e ASTCO ognutyamb nranc haskacnenq vor petq che ayntex hajaxel… uxaki xndrum em dzez xxjaceq dzez mi @nkeq hipnozi tak da ekexeci che da axand e…..

     
  73. gag

    17 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:00 ե.

    uremn senc-havatq@ STEXCVEL E JOXOVRDIN ENTARKACNELU HAMAR.isk verchin shrjanum ayn darcel e ekamuti axbyur,nenc vor ay axandavorner lav klini antexi chbazmanaq

     
  74. Kristina

    18 Սեպտեմբերի, 2011 at 3:35 ե.

    barev dzez es kardaci grete bolori gracner@……nax asem vor es inqs 10 tari hachaxelem Kyanqi Xosq ekexeci.uxaki harcer kan hima chem гнум mek mek gnumem araqelakan ….kyanqi xosqum inqs exelem parabanucyan carayox exelem nayev avag……u vor asumeq kaxarducyunneren arvum da bacahayt suta es 10 tarva mej tenc ban chem tesel….es exelem kyanqi xosq amarayin chambarum ay entexa exel vor menq grelenq mer mexqer@ txti vra u axotelenq vo Astvac vercni dranq maqri mez Ir Surb Aryunov..entex kain shat eritasardner vor norein canotanum Astco xosqin u tenc aveli lav kpatkeracner te Hisus@ inche arel mardkanc hamar….da chi nshanakum vor txti vra grecin mexecin u fsyo prkvan ……da etpes chi inchieq xabum mardkanc ete chgiteq…….ete uzumeq apacucel vor kyanqi xosq@ axande u cheq karoxanum mi xabeucyan mijocneri dimeq ayd videoner@ inchieq miacrel Kyanqi xosqi het???che vor etpisi ban chka…….tox Astco voxormucyun@ lini dzer vra duq mec mexqeq gorcum…..

     
  75. Anna

    18 Սեպտեմբերի, 2011 at 6:34 ե.


    nika jan hatuk qo hamar, vor tenas inchova zbaxvac qo sireli artur simonyani, ira xosqerov asac hayr- ulf ekman@

     
  76. Anna

    19 Սեպտեմբերի, 2011 at 1:11 ա.

    VOR@ nkugum ,mut vairum KATOLIK kaxardneri het miasin pigc jrer u yuger en patrastum merac mardkanc ev satkac kendanineri voskorneric -mseric !!!!!!!apacuic dran karog es tesnel shat hesht te katolik ekegecu ararogutyunneri grqi ejerum inch tesaki vor ases kaxardanq chka grvac……..tesel em inqs nranc oficial saitum…..

     
  77. Kristina

    20 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:23 ա.

    Anna jan qez mi xndranq……ete hnaravora karoxes grel ayd sayti anun@ vortex ka nman baner grvac …….u vortex apacucuma en inch du greles…..uxaki zarmanumem es 10 tari entexem exel tenc ban voch lselem voch tesel…….

     
  78. Anna

    20 Սեպտեմբերի, 2011 at 2:23 ե.

    http://www.vaknasverige.se/2011/02/08/ulf-ekman-och-den-rena-jungfruns-forboner/
    sa shvederen sayta ete uzum es targnaniu khaskanas, nax asem imanas vor 10 tarin shat qicha en inch es grel em tesnelu hamar, isk inch vor grel em et asela aghandi en avagnerica asel vor et aghandi avaga arden 20 taruc avel. da amboxch@ inqna patmel, jamank@ kga du inqt ktesnes u klses et avagi beranic. Havata sut baner chem asum……
    HETO UM HAYTI CHI VOR ULF EKMAN@ KATOLIKA?????? ISK VOR ARTUR SIMONYAN@ IRA XOSQEROV @NDUNELA ULF EKMANIN VORPES HAYR, DA CHI NSHANAKUM VOR INCH VOR ULFNA UNUM NUYNEL ARTURNA ANUM UXAKI HAYASTANUM………………….

     
  79. Erika

    20 Սեպտեմբերի, 2011 at 5:51 ե.

    Es mi qani amis e inch hachaxum em kyanqi xosq u asem vor nman kaxardutyunner erbeq chem tesel u lsel nayev nshem vor tesoxutyan ev lsoxutyan het @ndhanrapes problemner chunem. Anna jan shat agresiv dzevov es xosum inch@ bnorosh chi voch mi hogevor ev astvacavax mardun che vor Astvac inq@ ser e. Inchpes vor verevum gtnvox tesanyutern en ”iravaci” kyanqi xosqi veraberyan hamozvac em vor nuynn el dzer asac oficial saiti tesanyutern en. U mi xorhurd urishnerin qnnadateluc araj inqnerd dzez qnneq te inchqanov eq havatum Astcun.Astvac orhni dzez.

     
  80. Anna

    20 Սեպտեմբերի, 2011 at 10:24 ե.

    mi hat harc tam; ova dzer hovivi` artur simonyani har@?????? giteq?????ira xosqeric em harcnum

     
  81. Anna

    20 Սեպտեմբերի, 2011 at 10:28 ե.

    http://www.vaknasverige.se/2011/02/08/ulf-ekman-och-den-rena-jungfruns-forboner/
    Kristine jan es sayt@ shvederena ete uzum es google.ru ov targmani u khaskanas…….
    Chlini ulf ekman@ katolika? ;))))))))))

     
  82. yelena

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 6:47 ա.

    LSEQ DUQ KYANQI XOSQIC EQ DE GNACEQ U KOREQ AYD AXANDUM DUQ DZEZ INQNERD GCEQ KRAKI MEJ…. MENQ DZEZ APACUCELU BAN CHUNENQ MENQ MER ASTVATSASHNCUM UNENQ VOR GALU EN IM ANUNIC SUT XOSEN CHHAVATAQ,,, MEZ DA HERIQ E…. ANNA JAN ASTVAC ORHNI QEZ…

     
  83. KRISTINA

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 11:18 ա.

    Anna jan shat mersi es mta et sayt@ u kardaci ameninch bayc es ayntex chtesa kaxarducyan masin voreve ban grvac es kardaci ayd amen@ grvacer mardkanc pox talu u ekexecu karucman masin u et nkarum vochte nkuxa u kaxarducyuna ayl katolikneri het orhnumen himq@ ayntex chkar kaxarducyan masin grvac ban………

     
  84. KRISTINA

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 11:21 ա.

    Yelena jan isk ova asum vor menq Astvacashunch chenq kardum u et ameninch@ chgitenq…..menqelenq kardacel et xosqer@ bayc Kyanqi xosq ekexecum Astvacashnchi durs vochinch chi arvum,,,,,ay mi harc tam dzez duq exeleq et ekexecum???ete exeleq inchna entex Astco xosqic durs arvum??????

     
  85. Anna

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 2:47 ե.

    Shnorhakalutyun Yelena,axr es es mardkanc uzum em ognem.
    es xosum em katolik ekexecu official sayti masin mti nayi. Pastorem qo uxex@ lriva mtagnel, Kristina jan……..
    INCHA NSHANAKUM KATOLIKNERI HET ORHNUMEN HIMQ@?ES QEZ ASUM EM VOR NA ZBAXVOM E DRANOV U SHUTOV DA KAPACUCVI. KATOLIK HIMA MEXADRVUMA GOMOSEKSUALIZMI YEV PEDOFILIAI MEJ, INCH ORHNUTYAN MASINA XOSQ@. VOOBSHE CHEQ HASKANUM VOCHINCH? DUQ VONC VOR LAV CHEQ @NKALUM INCHA KATARVUM……

     
  86. KRISTINA

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 5:34 ե.

    duq katolikucyanneleq dem?????

     
  87. KRISTINA

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 5:54 ե.

    Anna jan im uxex@ chi mtagnel es ameninch shat lavem haskanum…….urem asem vochmek ekexeci chi gnum Ulf Ecmani KAm Artur Simonyani hamar….gnumen Astco xosq@ lsen Astcun parabanen erkrpagen u gan tun…….gnumenq vorovhetev Astvac patvirela vor Ira or@ surb pahenq isk ov vortex kgna da kap chuni Astvac MEKA urel gnas…u na tesnuma mardkanc srter@..tesnuma ova gnum ira hamar u ova gnum ULFI kam Arturi hamar….ete du qo hogu snund@ stanumes Araqelakan ekexecum da chi nshanakum vor mnacac texerum Astvac chka….AStvac bnakvuma mer srterum es hargumem qo @ntrucyun@ duel petqa harges urishnerin@…..ay ete tesnes vor mardu srti mej urish bana voch Surb Erorducyun@ ay et jamanak ameninch ara vorpeszi karoxanas nran chshmartucyun@ cuyc tas….menq vochte ekexeci petqa qarozenq ayl Hisusi ser@ taracenq vor mardik haskanan incha arel Hisus@ mer hama….isk ete Ulf@ nman banerova zbaxvum inq@ ira mexqi hamara patasxanatu isk menq chpetqa datenq kam nran varkabekenq u menqel @ngnenq mexqi mej…..ete aydqan meca Astco ser@ qo mej u uzumes ognes axoti vochte sra nra araj bamabasanq tar Ulfi masin u nran varkabeki….ardyoq inchoves du tarbervum Ulfic ete na kaxarducyunova zbaxvum duel bambasanqov isk mexqer@ Astco mot havasara………inchpes Mariamin sax qarerov halacumein Hisus@ asec tox Qarov xpi na ov mexq chuni……husovem khaskanas inc Anna jan Astvac orhni qez…

     
  88. yelena

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:53 ե.

    UREMN ASEM EXEL EM U MI QANI ANGAM CHE… YERB DZER AXANDASVORNERIC MEK@ PORCEC AXOTI IBREV IM HAMAR IBREV SURB HOGI STANAM NA NAYEC ACHQERIS MEJ U ASAC INCH GORTS UNES AYSTEX ASECI AYSINQN ASEC DE DU ESTEX INCH ES ANUM YETE CHES HAVATALU MER VOCH MI ASACIN BAYC YES IRAN BAN CHEI ASEL INQ@ ZGAC VOR YES UZAKI CICAXUM EM IRANC PAHELADZEVI VRA… ASEM IROQ SOVETASHENI GJANOC@ AVELI HANGISTA KANGNATS DEMD MEK@ CHI @nGNUM GLUX@ POLOV TALIS HETO MEJQI VRA PTTVUM GALARVUM.. MI TE I SRTANC AXOTES NORIC EM ASUM I SRTANC ASTVATS CHI LSELU AVELI SHAT KLSI QEZ QAN TE YESIM INCH GJUTYUN ANES QEZ PATEPAT TAS…

     
  89. yelena

    21 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:56 ե.

    KRISTINA JAN GITES VERJIN NAMAKD SHAT LAVN ER…. U ASTVAC TA GONE GNACOX@ IRA HOGU XORQUM CHISHT ASTCO PASHTI U SIRI,,,, ASTVAC@ MI HATA URISH ASTVAC CHKA…. ASTCO SERN U XAXAXUTYUN@ TOX BOLORIS @NTANIQNERUM LINI….

     
  90. Anna

    22 Սեպտեմբերի, 2011 at 12:43 ա.

    pastoren et amen mek@ ira uzac dzevova havatum, ekegeci e kochvum ayn tex@ vortex ka konkret vardapet yev iharke vardapetutyun vor@ vardapet@ stanum e uxix ASTCUC yev ASTCO HOGIN misht et mardu vra e,ete du tesnum es Artur simonyani mej vardapet yev nra vra ASTCO HOGUN, uremn es qez aselu vochinch chunem. Du chhaskacar im asaci mitq@, u es qez apacucelu el vochinch chunem, bayc kga or@ erb du kimanas amen chshmartutyun@, u khishes im asacner@ Kristina jan……. Astvac tesnuma qo sirt@,u ete du iroq pntrum es ASTCUN NA qez cuyc kta chshmartutyun@……….

     
  91. Anna

    23 Սեպտեմբերի, 2011 at 3:37 ա.





    lav cicaxalu havorduma, nayeq joxovurd;)

     
  92. KRISTINA

    23 Սեպտեմբերի, 2011 at 10:20 ա.

    es vidioner@ anardar en vorovhetev qarozic vercraca miayn kisat naxadasucyunner sharunakucyun@ bacakayuma……vortex parzabanvuma Arturi asacner@…..inq@ sxal ban chi asum vor….ete ka luys chka xavar…..vor luys@ chi chanachum xavar@….inch vat bana asum inchna stex sxal????sxala vor asuma xavar@ galisa????kyanq@ mardu hogevor paterazma u xavar@ mishtel galisa mardu kyanqum bayc ete mard mnuma luysi mej u gnuma depi luys@ xavar@ heranuma…..estex sxal ban chka…..sireliners es hima chem gnum kyanqi xosq ekexeci uxaki chem karum nayem vonceq kisat naxadasucyunner vercnum u mardkanc anuni het xaxum……..

     
  93. Anna

    24 Սեպտեմբերի, 2011 at 5:52 ա.

    inchi cheq uzum priznat gaq uxaki, vor inq@ angraget marda??????

     
  94. Anna

    24 Սեպտեմբերի, 2011 at 6:05 ա.

    inchna anardar erb en mard@ qez parz bacatruma, vor Hisus Qristos@ asela vochmeki hamar dzez hayr mi anvaneq, qani vor boloris Hayr@ Ter Astvac e,isk artur@ ira beranova asum vor ibrev Surb Hogin iran asec exir nra hayr@, na erbeq hayr chi unecel,yev da en depqum erb Astvacashnchum grvaca vor mexavorneri hayr@ adamn e……… Tesum eq vor voch inq@ giti Astco xosq@ voch el dzeza sovoracnum, h@l@ mi hat el Surb Hogu anunic SUT VKAYUTYUNA talis…………..

     
  95. yelena

    25 Սեպտեմբերի, 2011 at 12:15 ե.

    ANNA JAN ASTVATS ORHNI QEZ DU AMEN INCH ANUM ES VOR MARDUN OGNES CHGNA DEPI XAVAR,,,,

     
  96. Anna

    25 Սեպտեմբերի, 2011 at 11:43 ե.

    inc shat hetaqrqira. inchi chi patasxanum Kristinan?

     
  97. KRISTINA

    27 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:02 ա.

    Barev dzez…..vonc eq????Anna jan kneres chei patasxanum vortev kaps anjatvacer….inc shat hachelia dzer het xosal@….bayc ekeq vochmeki chdatenq vor chdatvenq….ekeq toxnenq Artur Simonyanin menq chenq karox vochmi banum vstah linel da menak Astvac giti….ete inq@ sut vkayucyuna talis inqna Astco araj patasxanatu…bayc petq chi herqel nayev vor karoxa et ameninch@ tenc chlini u menq mexavor durs ganq mardun zrpartelov….dra hamar chisht@ esi chi vor mtelenq mardkanc masin bamabasumenq ekeq stex mtnenq u kisvenq Astco xosqic lcvenq irar handep sirov tekuz chenq chanachum irar bayc Astco mej menq bolors mekenq ira zavaknernenq….ekeq inch vor anumenq mtacenq ardyoq Hisus@ vor liner mer tex@ tenc kaner????che vor Inq@ orinak exav mer hamar bayc vochmeki hascein vat baner chasec tekuz mexavorneri…..ekeq toxnenq et amen inch@ tox Astvac dati u voroshi ov incha anum….ekeq irar het kisvenq Astco xosqic hamarneri masin ov vonca haskanum et xosqer@ incheq karcum tenc aveli chisht chi lini????Qristonya mardik havaqvac Astco xosqi shurj…..

     
  98. KRISTINA

    27 Սեպտեմբերի, 2011 at 8:19 ա.

    inc ov kara bacatri shat hetaqrqira bashnyai axotq@ incha nshanakum et vorna????

     
  99. Ani

    28 Սեպտեմբերի, 2011 at 5:33 ե.

    inchpes karox eq nman baner asel mi ekexecu masin vor@ qarozuma HAYR,VORDI EV SURB HOGI..en ekexecu vor@ sovac erexanerin kerakruma,ognuma anapahov @ntaniqnerin.Ognuma mardkanc linel Astco xosq mej vor@ dzer masin chei asi…MI DATEQ VOR CHDATVEQ!!!

     
  100. Anna

    29 Սեպտեմբերի, 2011 at 2:11 ե.

    Erevuma, vor lav chgiteq Astco Xosq@.
    Arajin hertin dzer ski chgiti Astco xosq ,ur mnac dzez ogni lineq Nranum. Na ski chgiti te inch zoh er petq tal vor Astvac nerer vexqer@.
    Erkrord hertin ov artu simonyan@, vor neri Hudai mexq@, erb graca Astvacashnchum: gore tomu chelaveku cherez kotorovo budet predan Sin Chelovecheski, i luchshe bilo bi ne roditca yemu (knereq rusereni hamar).
    Errord hertin nerel mexqer@ nshanakuma vercnel tvyal mexq@ qo vra, vstah linelov vor du enqan surb es Astco araj, vor Astvac kverci ayd mexq@ qo vraic, isk artur@ inq@ asum e: es unem 14 mexq vor miayn Astvac giti, unem 30 mexq vor miayn kins giti(pastoren ira kin@ aveli shat ban giti ira masin,qan Astvac).
    Astvacashnchic vor xosq@ dzez dzera tali hishum eq, vor@ dzer chi tali cheq hishum, nayev grvaca: ete imanaq ayd mexqi masin yev chdateq ayd mexq@ ev mexavornerin Astco araj, dati or@ Astvac dzez kdati ayd mexqi hamar,qani vor chdatelov ayd mexq@ du @ndunum es ayn.
    lav klini Astco xosq@ sovoreq, vor tesneq chishtn u sxal@, artur@ dzez chi sovoracnum Astco xosq vor chtesneq ira sxalner@, aysinqn sovoracnelu hamar minimum petqa imanal ayn.
    ISK ES IMANALOV ASTCO XOSQ@ , YEV TESNELOV VOR ARTUR SIMONYAN@ AXAVAXUM E ASTCO XOSQ@, DATAPARTUM EM NRAN, YEV HAMADZAYN CHEM NRA VOCHMI ASACI HET……

     
    • Anna

      22 Դեկտեմբերի, 2011 at 12:40 ա.

      Anna jan, uzum em shnorhakalutiuns hajtnem qo erandi u ardarutian tenchi hamar. Es tesnum em vor du porcum es pajqarel. Nujny uzum em anel es ev pntrumem qez nman mardkanc vorpeszi gtnem aveli efektiv metodner nman dzernarkneri dem. Du inqt tesnum es vor iranc dem xosaln animast e, iranq lav ptrastvats en u parapacrats nman hardzakumnerin. Irenc kategorikutiamb cujc en talis irenc terusucjuny. Tesnelov Kristinai komnetneri evolucian es haskaca vor inch vor ban poxvel e ir mech ev es da mets nvatchum em hamarum. Gone mi qani hogi prkvi ajd chariqic eli mets bana. Kuzenai uxaki mi qich manramasn nkaragreir qo “Kianqi xosqum” anckacrats tarinery u bacatreir inchn er qez stipel hatchaxel u hetagajum lqel, mi guce qo porcy urishnerin el inch vor kerp ogner…Shnorhakal em

       
  101. Marina

    1 Հոկտեմբերի, 2011 at 7:00 ե.

    BAREV DZEZ BOLORIT! EREXEQ JAN ETE UZUMEQ IMANAQ JSHMARITE XOSUM QAROZICH@ TE VOCH , PETQ E NRAN LSELOV EV NAELOV MENQ TESNENQ NRA MEJ HISUSIN , BAYC ES MARD@ (AYSPES KOCHVAC Artur Simonyan@) AVELI SHAT XAVARICA XOSUM , HISUSE ERBEQ CHI ASI «EKEQ BOLORS MIASIN ASENQ XAVAR@ GALISA». EV UZUMEM AVELACNEM. USHADIR VOR LSEQ KHAMOZVEQ VOR NA AVELI SHAT ANTIXRISTI GALUN E HAVATUM QANC HISUSI> HISUSI GALUSTI VERABERYAL ASUME «A ESLI ON NE PRIDET, MI POYDEM K NEMU ” satanai PES AXAVAXELOV ASTCO XOSQ@ U MARDKANC MEJ KASKAC MCNELOV HISUSI GALUSTI VERABERYAL . ISK antixristi GALU VERABERYAL NA KASKAC CHUNI AVELI SHATA HAVATUM ASELOV «GRVACE VOR PITI GA MENQ CHENQ KAROX KANGNACNEL NRAN VOR CHGA” AYSPISI QAROZ HASTAT SURB HOQIN CHER QAROZI. HAER JAN XELQNERT GLUXNERT HAVAQEQ , MER HISUS@ LUYSI ASTVAC E ay voch xavari!

     
  102. Satenik

    1 Հոկտեմբերի, 2011 at 7:02 ե.

    Ayo es videoner@ ardaren. Какая разница, что не вся проповедь, а некоторые предложения взяты. Если даже эти несколько предложений не соответствуют Слову Божьему, значит вся его проповедь это ложь. Разве может быть такое, чтобы несколько слов проповедника Божьего соответствовали Слову Божьему, а остальные нет? Разве там где действует и говорит Христос, может ли поднять свою голову дьявол? Нет, конечно. Какое согласие между Христом и Велиаром? (1Кор.6:14-18). «Течет ли из одного отверстия источника сладкая и горькая вода? Не может, братья мои, смоковница приносить маслины, или виноградная лоза смоквы: также и один источник не может изливать соленую и сладкую воду» (Иак.3,11-12). Поэтому, чтобы узнать, Господь Бог ли говорит через этого проповедника нужно каждое его слово сравнить со Словом Божьим, если не соответствует, значит, он лжехрист. Разве не так?!

     
  103. Anna

    2 Հոկտեմբերի, 2011 at 2:37 ա.










    ushadir diteq yev chisht ezrakacutyan ekeq, parzvum e vor ashxarhum haskacox mardik der kan, yev amen inch irenc anunov en kochum

     
  104. KRISTINA

    3 Հոկտեմբերի, 2011 at 2:36 ե.

    ete mardik tarber dzevien haskanum nuyn xosq@ chi nshanakum vor chen haskanum tox lini dzer adsaci pes inc cuyc tveq mi tex Astvacashnchum vortex Astvac asuma dateq urishnerin mexqi hamar…..asvuma axoteq iranc hamar heto taqun zgushacreq mardun vor inq@ mexqi meja ete ogut chexav Astco joxovrdi araj handimaneq nran ete etel ogut chtvec tsarayucyunic heracreq bayc vochmi tex grvac chi dateq mardun mexqi hamar vorovhetev miak datavor@ Astvac e…..isk datox@ kdatvi erkrordnel noricem asum mard ova vor dati ete tenca tox dati u mexadri en mard@ ov mexq chuni ka dzer mej aydpidi mek@ tox gri vor inq@ mexq chuni u inq@ kara dati Artur Simonyaninj ka????????

     
  105. Anna

    3 Հոկտեմբերի, 2011 at 10:18 ե.

    asem karda Sirax 42:2 ete unes et girq@ baci karda

     
  106. Anna

    4 Հոկտեմբերի, 2011 at 6:23 ա.

    Et karda u imaci vor tenc xosq ka Astvacashnchum, chnayac petqa sovoracnein vor imanas.
    U du mi ban haskaci, ira qez prkutyun talu en? Ete qez talu en qez bari chanaparh depi et ….
    Hajoxutyun 🙂

     
  107. Anna

    4 Հոկտեմբերի, 2011 at 6:24 ա.

    Et karda u imaci vor tenc xosq ka Astvacashnchum, chnayac petqa sovoracnein vor imanas.
    U du mi ban haskaci, ira qarozner@ qez prkutyun talu en? Ete qez talu en qez bari chanaparh depi et ….
    Hajoxutyun 🙂

     
  108. KRISTINA

    4 Հոկտեմբերի, 2011 at 1:45 ե.

    Anna jan chem karoxanum gtnem et hamar@ sirax 42:2 ete djvar chi kases Astvacashnchum vor ejuma grvac????

     
  109. Anna

    4 Հոկտեմբերի, 2011 at 2:12 ե.

    karoxa qo Astvacashnchum et girq@ chka, vortev et amen grqum chka http://www.otche.ru/bible/sirah5.htm mti ste u karda

     
  110. KRISTINA

    4 Հոկտեմբերի, 2011 at 4:05 ե.

    vonc kara tenc ban lini Astvacashunch miat goyucyun uni vonces du asum karoxa qo grqum grvac chlini…..isk du vortexic gites vor et xosqer@ chshmariten es Astco erkyux unem u iroq chem karum havatam en banin vor duq arajnordvumeq en xosqerov voronq grvac chen Astvacashnchum……….axr haytnucyan grqum grvaca vor ov pakasecni kam avelacni ays grqum inch vor ban datastani araj kkangni u shat hetaqrqira inc es arajin angamem lsum ayd txteri masin u inch himqoveq duq asum vor da Astco xosqna?????u baci dranic es gitem vor Hisus@ leran qarozi jamanak asuma matevos 7:1 mi dateq vor chdatveq inch datastanov vor dateq nranov piti datveq……isk Astco xosq@ nuyna erek aysor u havityan Astvacashnchum bolor xosqer@ irar lracnumen Astvac erbeq chi asi mi texum dateq isk mius texum mi dateq…….et xosqer@ hakasumen es chem karox havatal u datel urishnerin ete duq gtnumeq da chishta et dzer gorcna u amen mek ira gorceri hamamat kdatvi bayc Astvac kdati….exeq orhnvac

     
  111. HAY ARAQELAKAN EKEXECI DAVANOX AXCHIK

    8 Հոկտեմբերի, 2011 at 9:47 ե.

    Ay hivandner, anasunner, zzvum em es tkamarit mardkancic, du lriv tget eq, vor tuyl eq talis dzez qcen es iravichakneri mej, du kendani eq, angam anpitan kendani, hangist toxeq astcun u ira araqelutyun@, duq lriv heru eq et ame inchic ay lvacav uxexner,mtaceq et erexeqi masin, um hogebanutyun@ duq xexatyurum eq anasunner, chgitem inch bar asem, vor hangstanam, ba astvac dzez kyanqa pargevel, vor es zibilnerov tarveq u qarozeq??? dzez varela petq bolorit, duq diak eq, aranc hogu u banakanutyan, dzez pes tgetner@ mardkutyan@ u hatkapes es azgin arjani chen…..
    Ter Xevond, shnorhakalutyun nyuti hamar, inqs kporcem aveli texekanal ays harci shurj u xndri lucumner pntrel!

     
  112. Nune

    9 Հոկտեմբերի, 2011 at 4:10 ե.

    Ես ապշում եմ, արդյոք դու եք Հայ առաքելական եկեղեցու հետնորդները, սաներն ու վկաները, ովքեր պետք է իրենց գործերով Աստծո սերը ցեւյց տան, եւ որոնցից բացի ատելությունից ոչ մի բան չի բխում: Այն դեպքում, որ Աստված պատվիրել է սիրել իր նմանությամբ ամեն էակին, ու ասում է, որ եթե դու քո կողքի մարդկանց չես սիրում, ովքեր Աստծո նմանությամբ եւ պատկերով են, ինչպես կարող ես սիրել Աստծուն, Ում չես տեսել ու չես ճանաչում:

    Կյանքի Խոսքի անդամներին, մի բան խորհուրդ կտամ. ձեր ժամանակը ոսկի է ու Աստվածաշունչը ասու է դատարկ խոսակցություններից հեռում մնացեք:
    Օնլայն ոչ ոք ոչ ոքի ոչինչ չի կարող ապացուցել կամ համոզել:

     
  113. Ani

    9 Հոկտեմբերի, 2011 at 7:47 ե.

    Astcun hangist toxeq bolord.Dzezanic arden hognel a…

     
  114. Kristina.

    19 Հոկտեմբերի, 2011 at 12:12 ե.

    pahooooooooooo Astco voxormucyun@ lini qo vra axjik vor davanumes araqelakan ekexecun vochte Astcun……mi te havatacyal mardu mej kara lini esqan atelucyun Erb Astvac asuma sireq dzer tshnaminerin….isk es qez tshnami chem u du aranc inc chanachelu zzvumes incnic????es uxaki zarmacacem gone anund poxi xaytarakes anum araqelakan ekexecun……ureq ba Erecner ….qahananer….miat ekeq dzer hetnordneri gracner@ kardaceq…….vor ekexecien davanum voch te Astcun,,,,,,,,ba ste smaylikner chlnein mi sharq xndalu smaylik dneinq ……..amota amot ……….iroq vor ste havaqvacen apstamb bambasox charaxos atelucyamb lcvac mardik ste xosaln iroq datarkaxosucyuna u xarnvel sranc nmanneri sharqin iroq mexqa……iroqic mnaceq duq dzezanov bambaseq charaxoseq u ateq ..verjum kereva Tsarayoxi u chcarayoxi tarberucyun@……..

     
  115. ԿԱՆԹԵՂ

    27 Հոկտեմբերի, 2011 at 12:09 ե.

    Պարզվում է Արթուր Սիմոնյանը դեմք է եղել:

    http://soundcloud.com/haykakan-spyurq/radio-ekklesia-yerevan-12

     
  116. Anna

    22 Դեկտեմբերի, 2011 at 1:20 ա.

    Chgites te inchu bolor tesanjutery shat gexecik kerpov pakvel ev anhetacel en. Barebaxtabar es hascrel em ajs ameny ditel urish kajqerum. Thcishtn asats nujnisk chgitem barebaxtabar te djbaxtabar qani vor tesanjuterin tsanotanaluc heto ajlevs urish bani masin chem karox mtastel. Es anchap zajracac em u mtahogvats ev erevi te aveli shat apshat mer Joghovrdi vra vor karox e ajs astichan xabvel u molorvel. Mi te cheq zgum (tesnely arden aktual chi) vor vochmi Astsu xosqi masin ajstex xosq chi karox gnal. Ur e dzer datoxutiuny u nrbazgacutiuny? Mite mardik ajdan karox en havatal mek urish mardu asatsin aranc sepakan uxexy sharjelu…
    Hastat ajstex urich michocner en kirarvel mardu psixikai vra azdelu vor mardik inqnakan hrajarvum en irenc Astsuts stacac mtatselu u pntrelu hatkutiunic. Lsel angam chen uzum te inch urish kartsiqner kan vor havaqakan patker kazmen u karoxanan irenq irenc azat yntrelu iravunqic ogtvel u gnal depi tchisht uxin vory shat angam ajstex asvats miakn e… Mi moraceq vor dzer dimac dzer nman mardik en u Astvats mardkanc kariq chuni inch vor ban bacatrelu u usanelu hamar…Der kianqy der sepakan dasn e, ushadir exeq inqnerd dzer kainqum unecac iradarcutiunnerin u porcin ev porcelov haskanas te inch e irakanum Astvats dzeznic spasum katareq dzer sepakan yntrutiuny. Duq poxum eq Astsu dzez trvats yntrelu hnaravorutiuny kuroren meki asatsnerin hetevelov. Haskanum em vor da shat aveli hesht tchanaparh e u kareli a amboxch kianqy anjatvats aprel havatov vor du prkvats es vortev Qristosin u surb hogun es havatum. Sireliners, xndrum em mi tarveq vochmi banov. Cankatsac molucq chariq e…nujnisk ajschap havatqic karchely. Havatqy petq e dzez ogni erjanik u hamerashx aprel vochte irar dem pajqarel. Mi te da er Astso npataky erb tvec mardkutiany mi girq vory kareli e haskanal shat tarber dzeverov kachvats te inch hogevichakum ev te kianqid vor pahin es kardum. Mi girq vor ar ajsor mianshanak chi kareli bacatrel u shatery ogtvum en ajd hangamanqic. Ashxarn ajdqan parz chi vorqan duq kartsum eq. Hetaqrqraser exeq, pntreq Astsun amenur u karoxaceq inqnuruin yntrutiunner katarel. Che vor miajn menq enq patasxan talu mer hamar u molorvatsnery ajdpes el chen ogtagortsi irenc prkvelu hnaravorutiuny. Krkin koch em anum, ZGON EXEQ, Pntreq Astsun, ov vor asi vor gtel e Astsun uxaki himar e inchpes ev na ov kasi te ameninch giti. Metsamit mi exeq u mi qnnadateq irar. Dzgteq serel zmimiajn inchy ashxarhi amenabard baneric e u arachin uxin e depi Astvats u Astso handep sery. Aranc irar sirelu menq chenq karox tchanachel sery depi Astvats. Xaxaxutiun mez boloris ev Astvats pahapan.

     
    • aaa

      20 Հունիսի, 2012 at 5:08 ե.

      Barev Anna jan .shat em xndrum inch shat e harkavor texekutyun kyanqi xosq ekexecuc ayd video neri masin ev ayl ete hnaravor e patasxanir inc .im mailn e karen-vip@mail.ru shnorakalutyun

       
  117. ԿԱՆԹԵՂ

    24 Օգոստոսի, 2012 at 11:20 ա.

    Ինչ հետաքրքիր է:

     
  118. Ani

    8 Սեպտեմբերի, 2013 at 11:42 ա.

    Inchu videoner@ chen bacum????????

     
  119. ԿԱՆԹԵՂ

    16 Մարտի, 2014 at 2:18 ե.

    Կյանքի Խոսքի հիմնադիր Ուլֆ Էկմանը հրաժարվել է իր աղանդից` վերադառնալով Կաթոլիկ Եկեղեցու գիրկը: Հավատս չի գալիս, թեև այսօր Անառակի կիրակին է… Արթուր Սիմոնյան, հերթը քոնն է:

    http://iravunk.com/index.php?option=com_content&view=article&id=14479%3A——-l-r—-&catid=41%3Alurer&Itemid=57

     

Leave a reply to Anna Չեղարկել պատասխանը