RSS

Խոհ

21 Ապր

Ավագ Շաբաթվա խորհրդավոր այս օրերին ակամա մտածում ես մատնության ու լքումի, տառապանքի և խաչելության մասին: Սեփական մաշկիցդ ներս զգում ես մահվան սահմռկեցնող զորությունը և մեղքի անտանելիորեն ծանր բեռը: Սկսում ես կարեկցել դրսում, գիշերվա ցրտի և տեղատարափ անձրևների դեմ անպաշտպան մանցած ծաղկած բալենուն, գարնան կարոտ զգալ… Երկնքից արև~ խնդրել ու ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆ:

Հարկավոր է սպասել ևս մեկ-երկու օր, «արթուն մնալ և աղոթել», ինչպես Տերը պատվիրեց Իր առաքյալներին:
Եվ երջանկություն է գիտակցելը, որ քո սպասումի մեջ դու միայնակ չես. բյուրավոր հավատացյալներ աշխարհի տարբեր ծագերում սպասում են մարդկության պատմությունը հեղաշրջած միակ ՀՐԱՇՔԻՆ: Տեր Հիսուս նորից հարություն կառնի: Այս անգամ Արդարության Արեգակը կծագի ապրիլ 24-ին, կծագի` ջերմացնելու համար բյուրավոր անմեղ զոհերի հոգիները:

Թող Ամենազոր Աստված Իր Հրաշափառ Հարության լույսով ողողի հայոց փոքր ածուն, ուժ տա ապրելու և արարելու:

Circle.Am: Rating and Statistics for Armenian Web Resources

 
Մեկնաբանություններ (2)

Posted by off 21 Ապրիլի, 2011 in ԱՌՕՐՅԱ

 

Պիտակներ՝

2 responses to “Խոհ

  1. Արմինա

    24 Ապրիլի, 2011 at 9:50 ա.

    Աստված իմ ……..ապշած եմ

     
  2. ԿԱՆԹԵՂ

    26 Ապրիլի, 2011 at 5:30 ա.

    Ինչու?

     

Թողնել մեկնաբանություն